Jump to content

Wheel Arch Angels carmod namen


Recommended Posts

Geplaatst:
Weet iemand wat alle carmod namen betekenen van Wheel Arch Angels? Alvast bedankt!

Wat bedoel je precies? Wil je de namen van de bestanden weten? Of waar ze staan?

Greetz :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand wat alle carmod namen betekenen van Wheel Arch Angels? Alvast bedankt!

Je bedoelt die bodyparts?

Zo ja,

Voor de sultan is het:

SPL_A_S_B , spoiler nr. 1

SPL_C_S_B , spoiler nr. 2

FBMP_A_S , Voorbumper nr. 1

FBMP_C_S , Voorbumper nr. 2

RBMP_A_S , Achterbumper nr. 1

RBMP_C_S , Achterbumper nr. 2

RF_A_S , Luchthapper nr. 1

RF_C_S , Luchthapper nr. 2

WG_L_A_S, Zijskirt Links, nr. 1

WG_L_C_S, Zijskirt Links, nr. 2

WG_R_A_S, Zijskirt Rechts, nr. 1

WG_R_C_S, Zijskirt Rechts, nr. 2

EXH_A_S, Uitlaat nr. 1

EXH_C_S, Uitlaat nr. 2

Sultan1.txd, Paintjob nr. 1

Sultan2.txd, Paintjob nr. 2

Sultan3.txd, Paintjob nr. 3

SPL = Spoiler

FBMP = Voorbumper

RBMP = Achterbumper

RF = Luchthapper

WG = Zijskirt

EXH= Uitlaat(Sierstuk)

Paintjob = Stickers, Special paint of nieuwe Spraybeurt.

Eerste A of C is de nummer van de bumper, A staat boven aan en C staat onderaan(Geldt voor alles zo).

De S staat voor Sultan, Stratum heeft ST, Flash heeft F, Elegy heeft E, Jester heeft J en Uranus heeft U.

Dit weet ik zo niet zeker.

Bij WG is de L of R de kant waar ze zijskirt moet komen.

Hoop dat je er mee wat kunt.

Greetz

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Bedankt, maar ik zoek nu nog de paintjobs. Niet de textures zoals in je post, maar hoe ze ook in de carmods.dat staan.

Geplaatst:
Bedankt, maar ik zoek nu nog de paintjobs. Niet de textures zoals in je post, maar hoe ze ook in de carmods.dat staan.

De paintjobs zitten gewoon in de gta3.img.

Die zitten bijvoorbeeld verstopt elegy1.txd, elegy2.txd.

Die staan niet in de carmods.dat.

Geplaatst:
Welke SCM-opcode moet ik dan gebruiken om de paintjobs op de cars te krijgen?

Nergens :puh:

Het spel herkent de paintjobs automatisch.

De paintjobs staan nergens in carmods.dat of scm.

Je import alleen een bijvoorbeeld stratum1.txd, dan weet SA dat de wagen tunable is.

(Als ik me niet vergis)

Geplaatst:

Wat bedoel je? Maar zelf tunen gaat niet, want als de car gespawned is wil ik hem de componenten geven en ook de paintjob.

Geplaatst:
Wat bedoel je? Maar zelf tunen gaat niet, want als de car gespawned is wil ik hem de componenten geven en ook de paintjob.

De paintjob staat bovenaan in de tuninglijst als je in AA bent, als je paintjobs verwijdert, herkent ie er geen, stop je ze weer terug of andere, herkend de engine ze weer, en kun je ze erop doen.

Snap niet echt wat je bedoeld.

Greetz

Geplaatst:

En ik snap jou nu niet. Mijn bedoeling is om een car te spawnen en die dan te tunen met SCM. Nu moet ik alleen nog weten hoe ik met SCM de paintjob erop tune.

Geplaatst:
En ik snap jou nu niet. Mijn bedoeling is om een car te spawnen en die dan te tunen met SCM. Nu moet ik alleen nog weten hoe ik met SCM de paintjob erop tune.

Oh zo, dus je wilt een menu scm'en en via dat menutje wil jij paintjobs erop plaatsen?

Dat zou ik niet weten, denk dat je dan beter naar de scm gedeelte moet gaan.

Greetz

Geplaatst:

Nee, ik bedoel dat ik gelijk bij een carspawn voor een missie de paintjobs en de andere components er op staan zodat die auto de hele tijd al met paintjob staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...