Donald F. Duck Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Weet iemand wat alle carmod namen betekenen van Wheel Arch Angels? Alvast bedankt! Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Weet iemand wat alle carmod namen betekenen van Wheel Arch Angels? Alvast bedankt! Wat bedoel je precies? Wil je de namen van de bestanden weten? Of waar ze staan? Greetz Reageren
FerryN Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Weet iemand wat alle carmod namen betekenen van Wheel Arch Angels? Alvast bedankt! Je bedoelt die bodyparts? Zo ja, Voor de sultan is het: SPL_A_S_B , spoiler nr. 1 SPL_C_S_B , spoiler nr. 2 FBMP_A_S , Voorbumper nr. 1 FBMP_C_S , Voorbumper nr. 2 RBMP_A_S , Achterbumper nr. 1 RBMP_C_S , Achterbumper nr. 2 RF_A_S , Luchthapper nr. 1 RF_C_S , Luchthapper nr. 2 WG_L_A_S, Zijskirt Links, nr. 1 WG_L_C_S, Zijskirt Links, nr. 2 WG_R_A_S, Zijskirt Rechts, nr. 1 WG_R_C_S, Zijskirt Rechts, nr. 2 EXH_A_S, Uitlaat nr. 1 EXH_C_S, Uitlaat nr. 2 Sultan1.txd, Paintjob nr. 1 Sultan2.txd, Paintjob nr. 2 Sultan3.txd, Paintjob nr. 3 SPL = Spoiler FBMP = Voorbumper RBMP = Achterbumper RF = Luchthapper WG = Zijskirt EXH= Uitlaat(Sierstuk) Paintjob = Stickers, Special paint of nieuwe Spraybeurt. Eerste A of C is de nummer van de bumper, A staat boven aan en C staat onderaan(Geldt voor alles zo). De S staat voor Sultan, Stratum heeft ST, Flash heeft F, Elegy heeft E, Jester heeft J en Uranus heeft U. Dit weet ik zo niet zeker. Bij WG is de L of R de kant waar ze zijskirt moet komen. Hoop dat je er mee wat kunt. Greetz Bewerkt: 16 maart 2008 door FerryN Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Bedankt, maar ik zoek nu nog de paintjobs. Niet de textures zoals in je post, maar hoe ze ook in de carmods.dat staan. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Bedankt, maar ik zoek nu nog de paintjobs. Niet de textures zoals in je post, maar hoe ze ook in de carmods.dat staan. De paintjobs zitten gewoon in de gta3.img. Die zitten bijvoorbeeld verstopt elegy1.txd, elegy2.txd. Die staan niet in de carmods.dat. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Welke SCM-opcode moet ik dan gebruiken om de paintjobs op de cars te krijgen? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Welke SCM-opcode moet ik dan gebruiken om de paintjobs op de cars te krijgen? Nergens Het spel herkent de paintjobs automatisch. De paintjobs staan nergens in carmods.dat of scm. Je import alleen een bijvoorbeeld stratum1.txd, dan weet SA dat de wagen tunable is. (Als ik me niet vergis) Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Wat bedoel je? Maar zelf tunen gaat niet, want als de car gespawned is wil ik hem de componenten geven en ook de paintjob. Reageren
FerryN Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Wat bedoel je? Maar zelf tunen gaat niet, want als de car gespawned is wil ik hem de componenten geven en ook de paintjob. De paintjob staat bovenaan in de tuninglijst als je in AA bent, als je paintjobs verwijdert, herkent ie er geen, stop je ze weer terug of andere, herkend de engine ze weer, en kun je ze erop doen. Snap niet echt wat je bedoeld. Greetz Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 En ik snap jou nu niet. Mijn bedoeling is om een car te spawnen en die dan te tunen met SCM. Nu moet ik alleen nog weten hoe ik met SCM de paintjob erop tune. Reageren
FerryN Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 En ik snap jou nu niet. Mijn bedoeling is om een car te spawnen en die dan te tunen met SCM. Nu moet ik alleen nog weten hoe ik met SCM de paintjob erop tune. Oh zo, dus je wilt een menu scm'en en via dat menutje wil jij paintjobs erop plaatsen? Dat zou ik niet weten, denk dat je dan beter naar de scm gedeelte moet gaan. Greetz Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Nee, ik bedoel dat ik gelijk bij een carspawn voor een missie de paintjobs en de andere components er op staan zodat die auto de hele tijd al met paintjob staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.