Koen_92 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Hoi, Iedereen kent het wel: Je bent iets kwijt, en je hebt geen idee waar het is. Je kan hier om vreselijk nijdig worden. Dat is nu met mij ook het geval. Ik ben namelijk een bestandje kwijt, een klein tekst bestandje waarmee gta san andereas nederlandstalig wordt. Zelf heb ik niet zo'n probleem met engels, maar mijn broertje wel. Het is dus voor hem. Vroeger heb ik dat bestandje ooit gehad, alleen is het waarschijnlijk kwijt geraakt toen ik mijn pc opnieuw geinstalleerd heb. Ik heb dit forum, en google al helemaal afgezocht, maar het nergens meer kunnen vinden. Ook op mijn pc is het nergens te vinden. Weet iemand waar het is? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Je kan die mod gewoon in de gtaforum download database vinden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 warrock_123_321 zei: Je kan die mod gewoon in de gtaforum download database vinden. Voor de duidelijkheid, hier. Deze zorgt ervoor dat alles in het Nederlands is. Zorg wel dat je een goede backup maakt zodat je dingen eventueel altijd kan terug draaien Greetz Reageren
Koen_92 Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Hartstikke bedankt! En ik maar zoeken op: nederlandstalig, gta nederlands, san andreas nederland, heet het gewoon: NL ondertiteling. Hartstikke bedankt nogmaals. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.