Pennywise The Clown Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik heb een neontekst gemaakt, die ik wil laten knipperen als een neonlicht. Maar ik kan niet overweg met Imageready. Heeft iemand een TUT, of kan iemand me zo helpen. Alvast bedankt. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik heb één tutorial gevonden. En die kan je hier vinden. Overigens kan jij hier tutorials aanvragen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik heb één tutorial gevonden. En die kan je hier vinden. Overigens kan jij hier tutorials aanvragen. Dat is niet precies wat ik bedoel. De tekst moet wél- niet verschijnen, op die manier knipperend. Hoef niets met lichteffecten. Reageren
BaasB Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Oh, je bedoelt gewoon simpel in- en uitfaden? Dan is dit waarschijnlijk een tutorial waar je genoeg aan hebt. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Het geknipper is ini ieder geval al gelukt. Nu heb ik nog wat probleempjes met het opslaan. Ik kan hem opslaan onder Photoshopbestand, maar dan kan ik hem niet gebruiken voor bijvoorbeeld filmpjes, of uploaden. Sterker nog, ik kan hem niet eens met een viewer bekijken. Als ik hem via Photoshop als GIF-bestand opsla, dan knipperd hij opeens niet meer. Reageren
Froop Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Het geknipper is ini ieder geval al gelukt. Nu heb ik nog wat probleempjes met het opslaan. Ik kan hem opslaan onder Photoshopbestand, maar dan kan ik hem niet gebruiken voor bijvoorbeeld filmpjes, of uploaden. Sterker nog, ik kan hem niet eens met een viewer bekijken. Als ik hem via Photoshop als GIF-bestand opsla, dan knipperd hij opeens niet meer. In IR moet je naar File -> Save optimized as.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.