cheetha Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 ik heb artworks nodig van salvatore leone kenji kasen toni ciprianie een triad lid zouden julie dit even willen doen want ik heb hem op ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2008 ik heb artworks nodig van salvatore leone kenji kasen toni ciprianie een triad lid zouden julie dit even willen doen want ik heb hem op ps2 Wat maakt het uit dat je hem op de PlayStation 2 hebt? De artwork staat gewoon op de officiële site hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Artworks kan je idd vinden op de site en als je ingame screens van die personages zoek, dan raad ik je aan om ook even te zoeken (wikigta onder andere) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.