hulsen Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zou iemand mij willen helpen en zeggen hoe je een backup moet maken? Want ik wil cars enzo gaan modden in het spel maar ik zag eerst ergens staan dat je van te voren ene backup moet maken. Alvast bedankt Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Een Back-Up maken is heel simpel! Je moet gewoon alle bestanden van gta ergens opslaan! Bewerkt: 16 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
.Timothy Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Een Back-Up maken is heel simpel!Je moet gewoon alle bestanden van gta ergens opslaan! Zeker handig als je ±4 gigabyte weg wilt gooien Een backup maken kan met vele dingen, handling.cfg, .dff en .txd bestanden en al dat soort dingen. Voor handling.cfg kun je hem gewoon kopiëren, maar om meteen heel gta3.img voor een simpel .dff bestand te kopiëren (kost een boel megabytes) is nu weer wat van de zotte. Je kunt gewoon met IMG Tool op de door jouw gewenste bestanden gaan staan en er rechts op klikken. Kies 'Extract' en voer een locatie in. Je hebt nu .dff/.txd bestanden gebackupt. Zo bespaar je een boel ruimte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.