anoniem007 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik heb vandaag van versie 2.00 een 1.00 versie gemaakt. Toen heb ik met san andreas mod installer een paar auto''s in het spel gezet van gamigo : http://gtaplanet.gamigo.de/content/index.p...die_radiosender En nu loopt hij de hele tijd vast en ik kan geen new game meer beginnen. o ja ik heb windows vista Reageren
Donwell Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Of je mod is verkeerd geïnstalleerd, óf je hebt de verkeerde patch gebruikt. Kijk allereerst of je niets bent vergeten bij de mod. Heb je in de readme gekeken wat je allemaal moet vervangen? Vaak vergeet men nog wel eens om bijvoorbeeld de handling.cfg aan te passen met een nieuwe regel. Doet de mod zich dan nog steeds voor, dan vermoed ik dat je de verkeerde patch hebt gebruikt. Je moet deze patch gebruiken. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.