Jump to content

Assassin's Creed

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

2 januari had ik een ps3 gekocht met het spel assassin's creed.

in het begin deed hij het goed maar na een paar dagen bleef het spel haken en bleef het mannetje stil terwijl je het geluid wel hoorde. na een paar keer dit te hebben meegemaakt heb ik de ps3 terug gebracht en mijn geld terug gekregen. Deze zaterdag 15 maart heb ik mijn ps3 weer gekocht en nu blijkt dat het spel het nog steeds niet doet en dat het dus niet aan de ps3 lag. Ik ga deze donderdag naar de winkel voor een nieuw spel. denken jullie dat ik in mijn recht sta.

Mvg The Hague fan

ps: er zitten geen krassen op en heb de bon.

sluit dit topic aub niet.

Bewerkt: door The Hague Fan
Geplaatst:

ik had hetzelfde probleem met assasins creed...ps3 aansluiten op internet en dan kun je een patch downloaden.. bij mij heeft dat geholpen :tu:

Geplaatst:

Op deze pagina staat informatie over de desbetreffende patch voor Assassin's Creed.

Een patch zorgt ervoor dat problemen die een game heeft (of bugs) worden verholpen.

Geplaatst:

hey waar kan ik die patch vinden en hoe kan ik hem downloaden?

ik zit nu op het netwerk waar je demos en trailer kan downloaden.

kan iemand mij even goed uitleggen hoe en waar je het kan vinden

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
:bonk: Meestal als je de game opstart staat er dat je verplicht bent eerst de patch te downloaden als je op internet aangesloten bent. Zet anders eens al je zaken met internet uit/op pauze (zoals downloaden). En start dan de game op. (met internet verbinding natuurlijk) Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

Had ik ook ik bleef gewoon in de lucht hangen terwijl ik over iets sprong met mijn paard

vreemd want ik heb de nieuwste patch :(

Geplaatst:

ja ik weet het heb m gedownload en geen problemen gehad.

ook niet zo veel gespeeld(r6v2)

nu ook firmware 2.20 gedownload

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...