Jump to content

begin filmpje- jetpack code

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,hier ben ik weer met men zoveelste vraag :puh:

Ik heb bij sommige forums gelezen,dat als je in het begin filmpje van de game,terwijl je uit de auto word gegooid,als je dan de jetpack code gebruikt,dat alles dan open is.

Ik heb op eenforum gelezen dat het werkt voor de pc en de PS2,maar werkt dat ook voor de Xbox??

Bossinkje 8)

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

12

• Donwell

4

• ~Lance Vance

3

• .Timothy

2

Geplaatst:

Voor zover ik weet werkt dat op elke console. Het is een bug die, naar mijn weten, niets met een bepaalde console te maken heeft en dus overal kan worden toegepast. Zodra je in het steegje bent de cheat invoeren, en dan kijken of er winkels los zijn.

Geplaatst:

Je moet inderdaad in het filmpje de cheat doen, zodra je het steegje inrijdt waar je de wagen uit wordt gegooid. Zodra je uit de auto wordt gegooid ben je 'Wasted', en zodra je herspawnt is alles open. ;)

Geplaatst:

Oke,en dan is echt àlles open wat ooit in het spel open zal gaan?

En kun je ook meteen alle huizen kopen??

Geplaatst:

Alle huizen weet ik zo niet, maar alles is open. Ook verschillende interieuren, zoals Jizzy's Pleasure Domes, zijn open, evenals kledingwinkels, kappers, enz.

Geplaatst:
Alle huizen weet ik zo niet, maar alles is open. Ook verschillende interieuren, zoals Jizzy's Pleasure Domes, zijn open, evenals kledingwinkels, kappers, enz.

Oke,en kun je eigenlijk je eerste game,waar ik al verder mee ben,kun je die ook bewaren,en dus twee savegames hebben??

Geplaatst:

Oke,en kun je eigenlijk je eerste game,waar ik al verder mee ben,kun je die ook bewaren,en dus twee savegames hebben??

Er zijn in totaal 8 slots waarin je een savegame kunt opslaan. Als je dus naar zo'n diskette gaat, kan je een andere aanklikken waar nog geen naam van een missie in staat...

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt alleen huizen kopen die in Los Santos zijn, pas later kun je andere huizen kopen :Y . Alle winkels (tuiningshops ook) zijn open, maar op het kaart zie je die icoontjes niet totdat je die winkel vrijgespeeld heb. Ik heb het zelf geprobeerd, dus ik weet het zeker :Y .

Greetz :cya:

Bewerkt: door rhino_
Geplaatst:

Oke,hartelijk bedankt.

Je kunt dan niet naar een ander deel,ofwel?

Ik neem aan dat je die gewoon vrij moet spelen.

Geplaatst:
Ik heb op eenforum gelezen dat het werkt voor de pc en de PS2,maar werkt dat ook voor de Xbox??
Er zijn in totaal 8 slots waarin je een savegame kunt opslaan. Als je dus naar zo'n diskette gaat, kan je een andere aanklikken waar nog geen naam van een missie in staat...

Aangezien je het hebt over 'Aanklikken' etc, neem ik aan dat je het over de PC hebt.. Maar er staat toch duidelijk aangegeven dat het om een XBox gaat. :puh:

>>> Door Dutchy3010: Je klikt toch op een knopje.. :7 <<<

Maar goed, hoe de slots op een XBox werken weet ik niet precies, met GTA Vice City waren er in ieder geval wél meerdere slots. Als je iets kunt vinden met 'Load Game', dan ga ik ervan uit dat er meerdere slots zijn. Hoe je op een ander slot opslaat weet ik zo snel niet meer, dat moet je zelf dan nog even uitzoeken.

Geplaatst:

Aangezien je het hebt over 'Aanklikken' etc, neem ik aan dat je het over de PC hebt.. Maar er staat toch duidelijk aangegeven dat het om een XBox gaat. :puh:

Maar goed, hoe de slots op een XBox werken weet ik niet precies, met GTA Vice City waren er in ieder geval wél meerdere slots. Als je iets kunt vinden met 'Load Game', dan ga ik ervan uit dat er meerdere slots zijn. Hoe je op een ander slot opslaat weet ik zo snel niet meer, dat moet je zelf dan nog even uitzoeken.

Ja,dat weet ik allemaal wel/.

Hartelijk bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Maar al die andere delen( San Fierro & Las Venturas) moet je nog gewoon vrijspelen???

Je kan dan toch ook al in de Driving School enz.

Bewerkt: door Bossinkje
Geplaatst:

Je kunt wel in winkels en andere interieuren, maar nog niet naar de andere steden. Deze moet je vrijspelen. Je kúnt wel in de Driving School, maar je kunt er nog niet je Driving License halen. Dit zal pas na de missie 'Deconstruction' geactiveerd worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...