Jump to content

begin filmpje- jetpack code

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het net uitgeprobeerd,twee keer,en twee keer is het niet gelukt :N

'K zou niet weten hoe het komt,ik kon nog nergens in,behalve in mijn eigen huis( The Johnson House )

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bossinkje

12

• Donwell

4

• ~Lance Vance

3

• .Timothy

2

Geplaatst:

Je moet het doen als ze voor de trein staan te wachten, niet als ze je eruit gooien, dat helpt namelijk niks. Als je het goed doet staat er boven in "Cheat Activated".

Geplaatst:

Is het met deze bug nog wel mogenlijk om 100% te halen? Omdat je hiervoor een cheat moet gebruiken......

Geplaatst:
Is het met deze bug nog wel mogenlijk om 100% te halen? Omdat je hiervoor een cheat moet gebruiken......
Voor de duidelijkheid, ook al cheat je 1000× (behalve de Riot cheat) kan je de 100% halen. ^_^
Geplaatst:

Cheaten in SA zorgt er niet voor dat je geen 100% meer kan halen zoals in VC. Je krijgt wel steeds dat berichtje van cheat als je gaat saven. Maar met trainers kan je ook de cheat teller terug naar 0 zetten.

Geplaatst:

Als ze het steegje in willen rijden, dan moet je de Jetpack-cheat activeren. Ik heb hem zelf ook gebruikt en de storyline ermee uitgespeeld. Wat me opviel was dat je een bepaald gebouw niet meer in kon nadat je een missie had gedaan die zich erin afspeeld.

Jizzy's Pleasure Domes -> Was weer gesloten na 'Ice Cold Killa'.

Madd Dogg's Mansion -> Was weer gesloten na 'Madd Dogg's Rhymes'. Deze was gelukkig wel weer open na 'A Home in the Hills'.

Geplaatst:
Als ze het steegje in willen rijden, dan moet je de Jetpack-cheat activeren. Ik heb hem zelf ook gebruikt en de storyline ermee uitgespeeld. Wat me opviel was dat je een bepaald gebouw niet meer in kon nadat je een missie had gedaan die zich erin afspeeld.

Jizzy's Pleasure Domes -> Was weer gesloten na 'Ice Cold Killa'.

Madd Dogg's Mansion -> Was weer gesloten na 'Madd Dogg's Rhymes'. Deze was gelukkig wel weer open na 'A Home in the Hills'.

Ik heb de cheat ingevoerd toen ze voor de trein stonden te wachten,en het is gelukt :*D

en ik was eigenlijk niet van plan missies te gaan doen.. Ik kan toch al overal in ^_^

Geplaatst:

Als ik het doe kan je wel gewoon naar andere steden zoals San Fierro. Dan krijg je wel 4 sterren politie maar dan moet je de cheat (als je dat wilt) AEZAKMI gebruiken. ^_^

Geplaatst:
Als ik het doe kan je wel gewoon naar andere steden zoals San Fierro. Dan krijg je wel 4 sterren politie maar dan moet je de cheat (als je dat wilt) AEZAKMI gebruiken. ^_^
Let wel: doe deze cheat niet als je de politie achter je aan hebt. Als je dit doet blijft de politie je volgen, waardoor je deze nooit meer kwijtraakt. Als je de cheat doet met 0 sterren Wanted Level dan blijft de politie wel weg.
Geplaatst:
Let wel: doe deze cheat niet als je de politie achter je aan hebt. Als je dit doet blijft de politie je volgen, waardoor je deze nooit meer kwijtraakt. Als je de cheat doet met 0 sterren Wanted Level dan blijft de politie wel weg.

?

Als ik dat doe als ik 4 sterren heb dan blijven ze weg en 1x kwam er ene politiewagen op me af van voren en ik deed de code en de politieauto ging weer weg :?

Geplaatst:

Dan Heb Je De Cheat Toch Gebruikt?

Als Je Politie Achter Je Aan Hebt En

Je Gebruikt Die Code Dan Gaan Ze Weg.

Logisch Toch :?

Of Begrijp Ik Je Nou Verkeerd?

Geplaatst:

Nee, op de PC is het zo dat als je de cheat invoert je de politie kwijtraakt en nooit meer krijgt, maar op de PS2 bewaar je je wanted als je de cheat gebruikt. Van de XBox versie weet ik het niet.

Geplaatst:

Ik deed de cheat een keer toen de politie achter mij aan zat,en toen gingen ze niet meer achter mij aan.

Alle politie wagens bleven wel staan,dus zo kwam ik aan een FBI truck :*D

Geplaatst:
Ik deed de cheat een keer toen de politie achter mij aan zat,en toen gingen ze niet meer achter mij aan.

Alle politie wagens bleven wel staan,dus zo kwam ik aan een FBI truck :*D

een fbi truck kun je aleen krijgen met een carspammer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...