Ikkes Geplaatst: 2 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2008 Deel 3, Ronde 3De uitslagen zijn bekend en dit zijn de resultaten:Hoeveel goals zullen dit weekeinde vallen in de Nederlandse competitie?Antwoord: 27 Hoeveel thuis spelende teams zullen er deze speel ronde in Nederland winnen?Antwoord: 3Wat is de eindstand in de Eredivisie wedstrijd FC Groningen - AZ, welke vrijdag 28 november gespeelt wordt?Antwoord: 0-2Uitslag: Naam 1 2 3 Ghost Rider 10 5 1-3 Jay; 23 3 1-2 TomHagen 15 4 1-3 Hanneswasco 26 3 0-1 Hanneswasco heeft dus op het nippertje de belangrijke extra stem in de wacht gesleept voor de komende eilandraad. Jay; vist dit maal net achter het net. De volgende ronde start zo spoedig mogelijk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Deel 3, Ronde 3Na jullie véél te lang te hebben laten wachten is het nu dan eindelijk tijd voor een nieuwe Imuniteits proef. Deze staat dit maal geheel in het thema van kerst. Jullie moeten namelijk een kleine quiz maken en de persoon met de beste score zal de overwinning in de wacht slepen.Hier kan je de quiz vinden. Maak een screenshot van je totaalscore en zorg ook dat je overgebleven tijd in het beeld staat. Stuur deze vervolgens via PB naar mij toe. De eerste inzending telt!Inzenden kan tot en met zaterdag 27 december 20:00 uur.Succes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Deel 3, Ronde 3Toch weer een beetje leven in de brouwerij, aangezien ik de laatste ronde 2 inzendingen gekregen heb (van TomHagen en Hanneswasco) zal deze stem ronde er iets anders uit gaan zien, meer daar over later.De winnaar van de proef is geworden Hanneswasco, welke alle vragen goed beantwoord had, hij heeft dus immuniteit en kan dus niet op worden gestemd, op de overige 3 kandidaten kan logischerwijs wel gestemd worden. Het bijzondere aan de stemming is wanneer je deze keer niet je stem uitbrengt je direct afvalt. Stemmen kan op de gebruikelijke manier tot zaterdag 31 januari 20:00 uur. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Deel 3, Ronde 3: De UitslagBij deze stemming was van te voren aangegeven dat het niet-stemmen directe eliminatie betekend, hetgeen helaas het geval is geworden voor Jay; en Ghost Rider. Ik wil hun bedanken voor hun inzet deze lange tijd. Dit houdt tevens in de de volgende ronde automatisch de finale is tussen: Tom Hagen en Hanneswasco. Verwacht komende week informatie over hoe deze finale gespeeld gaat worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 De FinaleWelkom in de finale van Expeditie Robinson waarin Hanneswasco en Tom Hagen om de titel: Robinson van het forum gaan strijden. In de finale is het de bedoeling een puzzel op te lossen welke de deelnemers toegezonden krijgen. De persoon wie als eerste de puzzel correct in elkaar heeft geknutseld krijgt 2 positieve stemmen voor de allerlaatste eilandraad, waarin de winnaar wordt gekozen door de oud deelnemers.Inzenden kan via PB!Succes! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2009 De FinaleHet eerste gedeelte van de Finale zit erop en er is een winnaar bekent. Wie dit is zullen jullie later horen. Nu is het aan de ex-deelnemers om hun favoriet te kiezen. Ik zal iedereen komende dagen benaderen en vragen om hun voorkeur. Kan je daar niet op wachten stuur dan alvast een PB naar mij met daarin de naam van de in jou ogen beste Robinson. Dit was de puzzel die inelkaar gezet moest worden: Stem verstandig . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 De UitslagDit was het dan, Expeditie Robinson: Forum Editie. Als dit niet de langdradigste competitie was weet ik het ook niet, maar feit is dat we dan nu bij het einde zijn gekomen.De oud-deelnemers hebben allemaal mogen stemmen en zes hebben dit dan ook gedaan. Beide deelnemers hebben 3 positieve stemmen ontvangen en hier zou de stand dan gelijk mee zijn.Echter heeft TomHagen de finale proef gewonnen en daarmee twee extra positieve stemmen dus de winnaar van Expeditie Robinson: Forum Editie is geworden:TomHagenIk wil hem van harte feliciteren en de prijzen zullen binnenkort in je postvakje terug te vinden zijn. Daarnaast wil ik alle andere deelnemers erg bedanken voor het de moeite vinden van deze enorme lange zit. Bedankt! Hanneswasco zal overigens ook een kleine troostprijs in zijn postvakje aantreffen binnenkort.Reacties zijn vanaf heden toegestaan in dit topic! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Gefeliciteerd TomHagen, je bent een waardige winnaar geworden (al scheelde de finaleproef letterlijk 1 seconde )! Ik ben dan toch blij dat ik binnenkort (lees: over een paar weken) een troostprijs krijg. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tjerk Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 YEAH! TOM! Lekker jongen! En ook goed gedaan Hannes, want je was 1 domme puzzel verwijderd van je overwinning. Tijd voor nog zo'n project Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Goed gedaan allebei. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Dankjulliewel. Alle deelnemers bedankt en Ikkes bedankt voor de vlekkeloze organisatie. Ik ben blij dat ik eindelijk van het eiland kan, want ik heb er sinds april vorig jaar moeten vertoeven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 en Ikkes bedankt voor de vlekkeloze organisatie. Tja, je kan het of je kan het niet hè Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 en Ikkes bedankt voor de vlekkeloze organisatie. Tja, je kan het of je kan het niet hè Nou ja, behalve de lange wachttijden vind ik dat het allemaal prima geregeld werd, toppie hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 (bewerkt) Gefeliciteerd TomHagen, goed gedaan Kiwi! Wat ontvangen ze van prijzen? @ hieronder: Ik snap 'm niet? Ik snap 'm. Bewerkt: 24 februari 2009 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2009 Gefeliciteerd, Tommie! Geniet weer lekker van je vrijheid zonder wachttijden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts