Jump to content

Faggio, pizzaboy

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand me helpen? ik wil de snelheid van de faggio en de pizzaboy weizigen.

net als in dit clipje.

ik wil de snelheid veranderen en ik wil die km/h teller + fuel teller ook.

kan iemand me helpen? :?

Bewerkt: door johansforum
Geplaatst:
kan iemand me helpen? ik wil de snelheid van de faggio en de pizzaboy weizigen.

net als in dit clipje.

ik wil de snelheid veranderen en ik wil die km/h teller + fuel teller ook.

kan iemand me helpen? :?

Hoi,

Denk dat je het beste naar de videozender kan pb/pm-en, denk dat hij het beste weet.

Wat ik weet:

Die Fuel en KM/H teller is via een SCM mod, weet niet welke.

De snelheid staat in je handling.cfg, onder de naam Moped(Moped is het Amerikaanse woord voor Scooter, In Amerika is daar een scooter een (motor)step).

Tevens kun je voor het wijzigen van de Hnadling.cfg in de Master tutorial list kijken.

Greetz

Geplaatst:
Hoi,

Denk dat je het beste naar de videozender kan pb/pm-en, denk dat hij het beste weet.

Wat ik weet:

De snelheid staat in je handling.cfg, onder de naam Moped(Moped is het Amerikaanse woord voor Scooter, In Amerika is daar een scooter een (motor)step).

Tevens kun je voor het wijzigen van de Hnadling.cfg in de Master tutorial list kijken.

Greetz

wat moet ik van die regel veranderen? welk stuk moet ik veranderen om hem sneller te maken?

Geplaatst:
Hoi,

Wat ik weet:

Greetz

wat moet ik van die regel veranderen? welk stuk moet ik veranderen om hem sneller te maken?

Zoals ik al zei, in deze topic staat precies welke voor de snelheid is, dus de letter N , voor een hogere top moet je ook de acceleratie veranderen, dus de letter O.

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...