2fast{0} Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik was het hele weekend weer eens bezig, het ging voornamelijk om een battle sig met Mirrrr, helaas kwam er niet echt veel uit en vond Mirrrr dat ik gister een mooiere had gemaakt. Maarja graag rates en comments. V1 V2 En dan mijn inzending. V3 Reageren
Dungon Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Vind het er aardig 'crap' uit zien. >>> Door RonaldVC: Zie PB-inbox.<<< Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 De eerste twee zijn heel mooi, alleen de render gaat te veel op in de achtergrond. Hij heeft een schutkleur (logisch natuurlijk), maar dat zak toch niet de bedoeling zijn van een sig. De font is alleen wat wazig, wat moeilijk te lezen. De achtergrond is wel heel goed, er zit diepte in, geen rare vlekken ofzo, en nergens leegte. De kleur in V2 is mooier, want in V1 past de blauwe kleur op de helm niet bij de achtergrond. En V3 is dan gewoon volgebrushed, dus eigenlijk een schimmel-sig Cijfers: V1: 7 V2: 8 V3: 4 Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik heb jou battle gezien en je signature gerate. Ik vond hem nog niet eens zo verkeerd (het gaat BTW nu over V3 in dit topic). Totdat ik V2 zag. Vergeleken met V3, is V2 gewoon prachtig. Je C4D is geweldig geplaatst en de gradient er in is goed passend. De sig is gewoon echt mooi, veel mooier als ander recent werk. Jammer dat je V2 niet gebruikt heb in de battle, dan had je zeker een sterke signature tegen Mirrrr. Minpunt vind ik nog altijd de tekst, zoals je in mijn rate bij de battle gelezen heb. Probeer er voor te zorgen dat het niet zo pixelig is, dat ziet er al stukken beter uit Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.