Jump to content

Vlaanderen en Nederland 1 land ?

Vlaanderen bij Nederland ?  

74 leden hebben gestemd

1. 1. Vinden jullie het een goed idee dat Vlaanderen wordt samengevoegd met Nederland ?

• Ja dat is een geniaal plan! Zo staan we veel sterker enz...
      14
    • Ja dat zie ik wel zitten! Vlamingen zijn toffe mensen!
      14
    • Neen liever niet, Vlaanderen en Nederland passen gewoon niet bij elkaar.
      30
    • Neen de tijd is daar nog niet rijp voor, later misschien.
      11

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind niet dat Vlaanderen en Nederland samen moeten gaan. Het heeft natuurlijk wel zijn voordelen, maar ik vind dat Nederland en Vlaanderen gewoon twee heel andere landen zijn en dat die niet zomaar samen kunnen gaan.

• Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• EXIT

5

• VforV

5

• Grove St.

5

• Phoenyxar

5

Geplaatst:
Laten we Vlaanderen en Nederland a.u.b. gescheiden houden. Pietje II, jij en je tijgeroog kunnen m'n rug op.

Whahaha, geweldig! :schater:

Pietje II en VforV kunnen we het even gezellig houden? Dit forum is er voor gezonde discussie's, met persoonlijke aanvallen schiet niemand wat op.. :puh:

Ik val helemaal niet persoonlijk aan, hoor. Het enige wat ik te zeggen had is dat ik vind dat je er niets mee opschiet om twee landen van elkaar gescheiden te houden omdat je de kleuren van de vlag niet bij je eigen vlag vindt passen.

Geplaatst:
Pietje II en VforV kunnen we het even gezellig houden? Dit forum is er voor gezonde discussie's, met persoonlijke aanvallen schiet niemand wat op.. :puh:

Ik val helemaal niet persoonlijk aan, hoor. Het enige wat ik te zeggen had is dat ik vind dat je er niets mee opschiet om twee landen van elkaar gescheiden te houden omdat je de kleuren van de vlag niet bij je eigen vlag vindt passen.

Jawel. Die Belgische vlag is echt niet om aaaan te zien!
Toch liever een eigen land.Niet dat jullie geen toffe mensen zijn,want dat

zijn jullie zeker!

Als je twee landen samen voegt heb je nog steeds een eigen land, maar met een stukkie erbij. Dan zal de cultuur langzaam in elkaar over gaan (al hoewel die al dicht bij elkaar liggen).
Geplaatst:

Nee, ik vind dat Nederland gewoon zo moet blijven. Anders hebben we straks weer gerommel met de cultuur enz.

En mensen gaan protesteren omdat ze gewoon 1 land willen blijven en liever niet Vlaanderen erbij willen hebben. :N

Geplaatst:
Nee, ik vind dat Nederland gewoon zo moet blijven. Anders hebben we straks weer gerommel met de cultuur enz.

En mensen gaan protesteren omdat ze gewoon 1 land willen blijven en liever niet Vlaanderen erbij willen hebben. :N

Ik weet ni, maar volgen steekproeven wille de Nederlanders vlaanderen er wel bij hebbe, maar Vlaandere wil ni bij Nederland

bron GVA

Geplaatst:

Euhm gaan we nu binnenkort ook nog is terug naar de prehistorie ofzo? Nix tegen jullie Nl'ers hoor :puh: maar dan nemen we een grote stap terug in de geschiedenis. We waren al eens 1 land en ik denk niet dat dat nog is gaat gebeuren. + Wat gebeurt er dan met Wallonië? Die gaan dan zeker afsplitsen d8 het niet hé :puh: Daar woont maar 5 miljoen inwoners ofzo.

Geplaatst:
Euhm gaan we nu binnenkort ook nog is terug naar de prehistorie ofzo? Nix tegen jullie Nl'ers hoor :puh: maar dan nemen we een grote stap terug in de geschiedenis. We waren al eens 1 land en ik denk niet dat dat nog is gaat gebeuren. + Wat gebeurt er dan met Wallonië? Die gaan dan zeker afsplitsen d8 het niet hé :puh: Daar woont maar 5 miljoen inwoners ofzo.
Je moet niet terug kijken, je moet voorruit kijken. En dan kan het gunstig zijn om van NL en Vlaanderen een nieuw land te maken.

En Wallonië wil toch juist meer zelfstandigheid? Gewoon een soort Luxemburg wordt het dan. En anders wil Frankrijk er wel een stukkie bij :Y

Geplaatst:

De vuile Walenkoppen zijn met 4 miljoen :Y En die zouden bij Frankrijk horen zegt men.

(die vuile Walenkoppen is maar voor te lachen hoor!!)

Geplaatst:

Ik weet niet of dit wel zo'n goed idee is hoor. We hebben veel te veel verschillende regeltjes. Nee bedankt geef mij maa rgwn vlaanderen apart dan :puh:

Geplaatst:

ja dat zou gewoon TOP zijn en dan heeft nederland een grotere omtrek en gaan de zaken met nederland en vlaanderen ook goed dat zouden ze egt wel moete doen jonge.

Geplaatst:

O rly? Volgens mij gaat dit gwn niet samen veel te veel meningsverschillen enzo... En waarom zouden we in godsnaam samenvoegen? Alles is toch in orde nu. Dus ik zie weinig of geen redens tot samenvoeging

Geplaatst:

Ik weet ni, maar volgen steekproeven wille de Nederlanders vlaanderen er wel bij hebbe, maar Vlaandere wil ni bij Nederland

bron GVA

Nou, dan is er in iedergeval 1 Nederlander die dat liever niet heeft.. :N

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Onder géén beding, Nederland = Nederland. en Vlaanderen = Vlaanderen.

Kom nou zeg hoe moet de vlag er dan uit zien he?

Het Wilhelmus?

Hollandse Tradities en Gewoontes?

Soms vraag ik me echt af waar sommige met hun hersens zitten :7

Het idee alleen al is absurd...

Maar ik heb een tijdje niet gelachen zeg: "Geniaal Plan" Hahahahaha :D

Ik blijf het alleen wel raar vinden waarom Vlamingen zo hekel aan Walen hebben :7. Het slaat echt nergens op.

Jullie zijn 1 Belgie, wij gaan toch ook geen ellende met de Friezen maken? Alleen omdat ze een ander Dialect hebben? Anders kunnen we net zo goed oorlog tussen elke stad gaan voeren:

Rotterdam: "Kaik Main Kluppie"

Den Haag: "Kék mén Klup!"

Amsterdam: Och laat ik daar maar niks over zeggen xD

Schei toch uit joh met dat scheiden van Wallonie. Je laat gewoon een helft van het volk in de steek.

Bewerkt: door Interstate

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...