Jump to content

Vlaanderen en Nederland 1 land ?


nationalist

Vlaanderen bij Nederland ?  

74 leden hebben gestemd

  1. 1. Vinden jullie het een goed idee dat Vlaanderen wordt samengevoegd met Nederland ?

    • Ja dat is een geniaal plan! Zo staan we veel sterker enz...
      14
    • Ja dat zie ik wel zitten! Vlamingen zijn toffe mensen!
      14
    • Neen liever niet, Vlaanderen en Nederland passen gewoon niet bij elkaar.
      30
    • Neen de tijd is daar nog niet rijp voor, later misschien.
      11


Recommended Posts

Persoonlijk zie ik geen voordelen en ook geen nadelen als Vlaanderen bij Nederland zou aansluiten. Daarom zou ik zeggen, nee, niet doen. We worden er niks beter op, dus ik zie alles liever zoals het nu gewoon is. We moeten ook niet het probleem van Vlaanderen, ons probleem maken. Wat ze daar doen, moeten ze lekker zelf weten. Dat ze liever onafhankelijk worden van Wallonië, allemaal hun probleem. Daar wil ik als Nederlander niet mee zitten (en ik wil ook ZEKER niet dat mijn belastinggeld daar naar toegaat). :)

Ik denk zelf meer van: Stop het geld in samenwerkingsprojecten. In dit document staat meer over de geplande betrekkingen met België, maar in de realiteit ziet dat er toch (tot op heden) minder rooskleurig uit. Ik denk zelf dat het samenwerken op lokaal niveau rond de grenzen ook wat meer verbeterd mag worden (bijv. de lokale projecten die in het document vermeld staan zijn niet echt succesvol geweest tot nu toe).

Edit:

Interessante update :puh:

http://www.bnr.nl/feeds/anp/politiek/641223-1410/regering-nederland-en-belgi-vergaderen-samen?s_cid=home:blogitems

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 90
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • EXIT

    5

  • VforV

    5

  • Grove St.

    5

  • Phoenyxar

    5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...