klikoe Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Als ik gta sa speel op de pc dan sluit hij soms af en staat er fout opgetreden, rapport verzenden, niet verzenden. Bijvoorbeeld bij de 8-track in los santos. Had ik die net gehaald, stopt hij. Daarna haalde ik hem weer, en toen gebeurde er niks. En het is ook 2x voorgekomen dat de computer zich uit zichzelf opnieuw ging opstarten. Wie kan mij helpen?? klikoe Reageren
Proximitus Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik denk, dat het meer aan je pc ligt dan aan het spel zelf, al is dat natuurlijk geen zekerheid. Kan je misschien watgegeven van je pc melden, hoeveelheid ram en dergelijke? Zou een stuk makelijker voor ons zijn Reageren
klikoe Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Sorry maar ik ben weet bijna niks van computers. Wat is ram? En wat voor andere gegevens wil je? Wat ik wel weet sinds ik de nOObmode v2 heb geinstalleerd, doet hij raar. Bewerkt: 16 maart 2008 door klikoe Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ga Naar Start, UitvoerenTyp In; DXDIAG. Maak Daar een Print Screen Van En upload Hem op Imageshack En post Hem Hier. Reageren
klikoe Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik denk, dat het meer aan je pc ligt dan aan het spel zelf, al is dat natuurlijk geen zekerheid. Kan je misschien watgegeven van je pc melden, hoeveelheid ram en dergelijke? Zou een stuk makelijker voor ons zijn 512 MB Ram Windows XP Acer Aspire Dit is het enige dat waar ik op kan komen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Zoals je zei heb je de N00bmode geïnstalleerd. Wanneer je wilt modden, heb je een Versie 1 van het spel nodig. Versie 2 is namelijk niet modbaar, dus wanneer je dit toch doet, kan je spel kuren gaan vertonen. Je kunt je game echter wel 'Downgraden', dit zet je spel om van Versie 2 naar Versie 1. Die downgrade-patch kun je Hier vinden. Mocht je spel nog steeds raar doen na het bovenstaande geprobeerd te hebben, dan raad ik je aan de N00bmode eens te verwijderen, om te zien of dat effect heeft. Succes! Bewerkt: 16 maart 2008 door Silverbyte Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Als je de Infinite car and player functie van n00bmode aan hebt staan tijdens missies, crasht het spel soms. Dit gebeurd bijvoorbeeld bij Drive-Thru en een hoop andere missies. Dus laat die functie uit tijdens missies. Het is een bekend probleem en wordt ook niet meer gefixt. Reageren
klikoe Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Zoals je zei heb je de N00bmode geïnstalleerd.Wanneer je wilt modden, heb je een Versie 1 van het spel nodig. Versie 2 is namelijk niet modbaar, dus wanneer je dit toch doet, kan je spel kuren gaan vertonen. Je kunt je game echter wel 'Downgraden', dit zet je spel om van Versie 2 naar Versie 1. Die downgrade-patch kun je Hier vinden. Mocht je spel nog steeds raar doen na het bovenstaande geprobeerd te hebben, dan raad ik je aan de N00bmode eens te verwijderen, om te zien of dat effect heeft. Succes! Het spel is V1 want toen ik hem installeerde stond er ergens V1. En Lance Vance ik zal je raad opvolgen. Allemaal bedankt! klikoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.