brian1 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 hey jongens kunnen jullie me helpen??? ik kan geen save games meer op gt zetten ik heb er net geprobeert maar hij deed het nie (ik heb v .2) Reageren
Black Force Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Dan heb je waarschijnlijk een versie 1 savegame gedownload. Je moet goed opletten met welke versie je hebt, je kunt dan ook alleen van die versie savegames downloaden. Ik geloof echter niet dat je de main.scm vervangen hebt, maar mocht dit toch zo zijn, dan moet je de orginele terugplaatsen. Greetz, Black Force Reageren
brian1 Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Dan heb je waarschijnlijk een versie 1 savegame gedownload. Je moet goed opletten met welke versie je hebt, je kunt dan ook alleen van die versie savegames downloaden.Ik geloof echter niet dat je de main.scm vervangen hebt, maar mocht dit toch zo zijn, dan moet je de orginele terugplaatsen. Greetz, Black Force wat is main scm? help me nou maar ik heb niks gedaan met me start menu!! Reageren
K.O. Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) main.scm is een bepaald bestand van GTA SA op de pc. Hierin staan alle missie-scripts. Toen SA van versie 1 naar versie 2 ging, veranderde dit bestand. Savegames voor versie 1 werken alleen met GTA SA versie 1 en dito voor versie 2. Als jouw GTA SA versie 1 is (en je hebt een originele main.scm), heb je een savegame van v1 nodig en die zou dan moeten werken. Dito voor versie 2. Als je versie 2 hebt en een savegame voor versie 1, kun je ervoor kiezen jouw SA te 'downgraden' met een bepaalde patch. Deze patch is te vinden hier in de Download Database. Als jouw main.scm veranderd is door mods, werkt geen enkele savegame direct voor zover ik weet. Je kunt dan alleen maar new game starten of de main.scm weer vervangen door een origineel. Bewerkt: 17 maart 2008 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.