sombody11 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 hey ik wilde graag de gta iv special edition voor de xbox 360 kopen. maar weet iemand waar je die in nederland kan kopen of bestellen? want ik kan hem wel vanuit duitsland bestellen via amazon.de maar ik heb geen creditcard dus weet iemand waar ik hem kan kopen in nederland? alvast bedankt Reageren
Woetsha Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Normaal gezien kan je in Game Mania de Special Edition kopen, als hij nog niet uitverkocht is. Reageren
js007 Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Normaal gezien kan je in Game Mania de Special Edition kopen, als hij nog niet uitverkocht is. in belgë kan je het niet meer bestellen alvalst niet meer in gamemania ik heb het gevraagd Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Vragen in een game winkel naar keuze en als je 'm nog kunt pre-orderen dan doen. Want op de dag van de release is ie bijna zeker al uitverkocht. Bewerkt: 16 maart 2008 door GTAGijsso Reageren
M4X Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Voor de speciale editie kan je terecht op Consoleshop, op deze pagina kan je de speciale '360 editie pre orderen. Voor de normale editie kan je het beste op Bol.com kijken, daar vind je de normale editie voor slechts 59,99 euro. Je moet er wel snel bij zijn denk ik Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Voor de normale editie kan je het beste op Bol.com kijken, daar vind je de normale editie voor slechts 59,99 euro. Je moet er wel snel bij zijn denk ik Ik denk dat als je 'm nu besteld dat het 1 week duurd voordat je 'm krijgt. Reageren
IV trailer Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Je krijgt hem pas op 29april of misschien 1of2 daagjes eerder hoor. Dan pas is namelijk de release datum. Reageren
sombody11 Geplaatst: 16 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 zow dat zijn al gelijk een heleboel reacties. iedereen bedankt. de game mania winkels zijn voor mij geen optie omdat ik in de omgeving van breda woont. en dan is het dus te ver reizen. en me ouders zijn al niet blij dat het spel 100 euro kost voor de special edition. dus ik denk dat ik voor consoleshop.nl ga. maar als iemand nog een winkel in de buurt van breda of roosendaal weet vertel die dan nog even. alvast bedankt iedereen. Reageren
ReVeRt Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 zow dat zijn al gelijk een heleboel reacties.iedereen bedankt. de game mania winkels zijn voor mij geen optie omdat ik in de omgeving van breda woont. en dan is het dus te ver reizen. en me ouders zijn al niet blij dat het spel 100 euro kost voor de special edition. dus ik denk dat ik voor consoleshop.nl ga. maar als iemand nog een winkel in de buurt van breda of roosendaal weet vertel die dan nog even. alvast bedankt iedereen. ja consoleshop vind ik zelf een hele goeie winkel heb er al een aantal dingen besteld en de levering is echt lekker snel en betrouwbaar Reageren
mastala Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 ik ga de vrijdag na de release naar bart smit of media markt ofzo... denken jullie dat k een kans heb? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik hoop zo erg dat dit ook voor de PC versie komt. Al is het 100 euro. Ik betaal het. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Je krijgt hem pas op 29april of misschien 1of2 daagjes eerder hoor. Dan pas is namelijk de release datum. Dat zal wel mooi zijn Reageren
Dx11 Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 ik weet niet of ik nou gek ben maar volgens mij krijgen alle winkels hem, ik heb er iniedergeval gister nog 1 gereserveerd bij de bijenkorf. (90 euro) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.