DreamZ Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 De cheat dat iedereen aziatisch is met katana's en rellen... overal vliegende Hoofden Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) De cheats 1.gangsters nemen de sraten over 2.gangster haten jou Bijde cheats te vinden op http://www.gtasanandreas.nl/sacheats.php :blink: :huh: :o :lol: Bewerkt: 13 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren
DreamZ Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Das een goeie die ga k meteen proberen en wat wapencheats erbij dan B) Reageren
Master-mind Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) ik had net wat vaags op de ps2 ik deed de tank cheat en daarna de jetpack cheat en ik kon met tank en al zweven maar nu ik het weer probeerde wilde het niet :huh: :angry: Adrenaline mode X, X, Square, R1, L1, X, Down, Left, X wat geeft dat voor effect? Bewerkt: 12 februari 2005 door mastermind Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 ik weet het niet start er eens een topic over misschien weten andere het wel Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 voer de cheat in alle vertuigen vliegen als je bots tegen ze en bots tegen een motorvoertuig stap snel op de moter en vlieg lkkr hoog in de lucht en je kan ook nog eeens sturen en over de kop gaaan en je valt er niet eens af B) probeer maar echt fun Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 voer de cheat in alle vertuigen vliegen als je bots tegen ze en bots tegen een motorvoertuig stap snel op de moter en vlieg lkkr hoog in de lucht en je kan ook nog eeens sturen en over de kop gaaan en je valt er niet eens af B) probeer maar echt fun dit is toch geen combinatie cheat? :huh: Reageren
THUNDER Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 ik weet ook nog een leuke doe de sandstorm cheat +mensen hebbe wapens+mensen rellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! das wel vet de 3e wereldoorlog op je tv Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 de cheats mensen met wapens en recuteer iedereen dan heb je helpende burgers die je beschermen met bazukas en sterke machinegeweren Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 maar wat doet de adrenaline mode eigenlijk? Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 maar wat doet de adrenaline mode eigenlijk? Dan gaat je spel in slow motion gaan staan. En normaal kan je die cheat niet deactiveren. Reageren
THUNDER Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 een goede met de mighty blow cheat en de jump 10 x higher cheat aan ben je net een ninja :ph34r: en dan nog eens naar een swat popje veranderen en je bent een super soldaat B)zo als ik al zij ...i swear thats cool by moi hoe verander jij in een swat poptje dan>>?? dat wil ik wel weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.