game~skater Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) ik heb nu een regel gemaakt voor de FBI truck zodat hij spawnt. 014B: $PARKED_FBITRUCK = init_parked_car_generator #FBITRUCK -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2517.616 -1710.269 13.50212 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_FBITRUCK cars_to_generate_to 101 maar hoe zet ik hem ingame? oja, welke cijfer voor de klaur moet ik wegzetten? Bewerkt: 16 maart 2008 door game~skater Reageren
Crypteq Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 ik heb nu een regel gemaakt voor de FBI truck zodat hij spawnt.014B: $PARKED_FBITRUCK = init_parked_car_generator #FBITRUCK -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2517.616 -1710.269 13.50212 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_FBITRUCK cars_to_generate_to 101 maar hoe zet ik hem ingame? oja, welke cijfer voor de klaur moet ik wegzetten? Die moet je in Main.scm zetten (...Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script) voorbeeld: {$VERSION 3.0.0000} var $PLAYER_CHAR: Player end // var 03A4: name_thread 'MAIN' 01F0: set_max_wanted_level_to 6 0111: toggle_wasted_busted_check 0 00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 03CB: set_rendering_origin_at 2488.56 -1666.84 13.38 0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 2488.56 -1666.84 13.38 01F5: $PLAYER_ACTOR = create_player_actor $PLAYER_CHAR 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 0373: set_camera_directly_behind_player 01B6: set_weather 0 0001: wait 0 ms 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "PLAYER_FACE" model "HEAD" body_part 1 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "JEANSDENIM" model "JEANS" body_part 2 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "SNEAKERBINCBLK" model "SNEAKER" body_part 3 087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "VEST" model "VEST" body_part 0 070D: rebuild_player $PLAYER_CHAR 01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 016A: fade 1 time 0 04BB: select_interior 0 0629: change_integer_stat 181 to 4 016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250 //JOUWCODE: 014B: $PARKED_FBITRUCK = init_parked_car_generator #FBITRUCK -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2517.616 -1710.269 13.50212 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_FBITRUCK cars_to_generate_to 101 03E6: remove_text_box :MAIN_LOOP 0001: wait $DEFAULT_WAIT_TIME ms 00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes 0002: jump @MAIN_LOOP volgens mij moet het zo lukken, anders weet ik t ook niet suc6 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 @ BC7: dat is een stripped versie. Misschien wilde hij hem wel in de main hebben? Zo ja, zoek dan naar een andere car generator in het begin, en plaats daar de code bij. Dan staat hij zeker goed. Over de kleur, er zijn verschillende opcodes voor de kleur, maar die heb ik eigenlijk nooit getest 0229: set_car $IMPORT_CAR primary_color_to 11 secondary_color_to 0 0A11: set_car 316@ tertiary_color_to 237@ quaternary_color_to 238@ Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 @ BC7: dat is een stripped versie. Misschien wilde hij hem wel in de main hebben? Zo ja, zoek dan naar een andere car generator in het begin, en plaats daar de code bij. Dan staat hij zeker goed. Over de kleur, er zijn verschillende opcodes voor de kleur, maar die heb ik eigenlijk nooit getest 0229: set_car $IMPORT_CAR primary_color_to 11 secondary_color_to 0 0A11: set_car 316@ tertiary_color_to 237@ quaternary_color_to 238@ 0229: wordt gebruikt voor normale voertuigen. Maar 0A11: worden de 3de en de 4de kleur aan gepast. Deze derde en vierde kleur kun je alleen gebruiken op camper, cement en sqaulo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.