Jump to content

hoe zet je een spawn regel ingame?


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nu een regel gemaakt voor de FBI truck zodat hij spawnt.

014B: $PARKED_FBITRUCK = init_parked_car_generator #FBITRUCK -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2517.616 -1710.269 13.50212 angle 90.0

014C: set_parked_car_generator $PARKED_FBITRUCK cars_to_generate_to 101

maar hoe zet ik hem ingame?

oja, welke cijfer voor de klaur moet ik wegzetten? :engel:

Bewerkt: door game~skater
Geplaatst:
ik heb nu een regel gemaakt voor de FBI truck zodat hij spawnt.

014B: $PARKED_FBITRUCK = init_parked_car_generator #FBITRUCK -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2517.616 -1710.269 13.50212 angle 90.0

014C: set_parked_car_generator $PARKED_FBITRUCK cars_to_generate_to 101

maar hoe zet ik hem ingame?

oja, welke cijfer voor de klaur moet ik wegzetten? :engel:

Die moet je in Main.scm zetten (...Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script)

voorbeeld:

{$VERSION 3.0.0000}
var
$PLAYER_CHAR: Player
end // var 
03A4: name_thread 'MAIN' 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
0111: toggle_wasted_busted_check 0 
00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84 
03CB: set_rendering_origin_at 2488.56 -1666.84 13.38 
0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 2488.56 -1666.84 13.38 
01F5: $PLAYER_ACTOR = create_player_actor $PLAYER_CHAR 
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group 
0373: set_camera_directly_behind_player 
01B6: set_weather 0 
0001: wait 0 ms 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "PLAYER_FACE" model "HEAD" body_part 1 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "JEANSDENIM" model "JEANS" body_part 2 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "SNEAKERBINCBLK" model "SNEAKER" body_part 3 
087B: set_player $PLAYER_CHAR clothes_texture "VEST" model "VEST" body_part 0 
070D: rebuild_player $PLAYER_CHAR 
01B4: toggle_player $PLAYER_CHAR can_move 1 
016A: fade 1 time 0 
04BB: select_interior 0 
0629: change_integer_stat 181 to 4 
016C: restart_if_wasted_at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 town_number 0 
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0 
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here 
0004: $DEFAULT_WAIT_TIME = 250

//JOUWCODE:
014B: $PARKED_FBITRUCK = init_parked_car_generator #FBITRUCK -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2517.616 -1710.269 13.50212 angle 90.0 
014C: set_parked_car_generator $PARKED_FBITRUCK cars_to_generate_to 101
03E6: remove_text_box 

:MAIN_LOOP
0001: wait $DEFAULT_WAIT_TIME ms
00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes
0002: jump @MAIN_LOOP 

volgens mij moet het zo lukken, anders weet ik t ook niet :N

suc6 :tu:

Geplaatst:

@ BC7: dat is een stripped versie. Misschien wilde hij hem wel in de main hebben? Zo ja, zoek dan naar een andere car generator in het begin, en plaats daar de code bij. Dan staat hij zeker goed. ;)

Over de kleur, er zijn verschillende opcodes voor de kleur, maar die heb ik eigenlijk nooit getest :clown:

0229: set_car $IMPORT_CAR primary_color_to 11 secondary_color_to 0 
0A11: set_car 316@ tertiary_color_to 237@ quaternary_color_to 238@

Geplaatst:
@ BC7: dat is een stripped versie. Misschien wilde hij hem wel in de main hebben? Zo ja, zoek dan naar een andere car generator in het begin, en plaats daar de code bij. Dan staat hij zeker goed. ;)

Over de kleur, er zijn verschillende opcodes voor de kleur, maar die heb ik eigenlijk nooit getest :clown:

0229: set_car $IMPORT_CAR primary_color_to 11 secondary_color_to 0 
0A11: set_car 316@ tertiary_color_to 237@ quaternary_color_to 238@

0229: wordt gebruikt voor normale voertuigen. Maar 0A11: worden de 3de en de 4de kleur aan gepast. Deze derde en vierde kleur kun je alleen gebruiken op camper, cement en sqaulo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...