Jump to content

sami probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

SAMI Geeft Heel veel Problemen(Vind Ik)

Mijn GTA is Nu ook naar de F*CKING Hell.

Misschien Heb je de verkeerde Veranderd.

Heb je de Handling Veranderd Als dat moet?

Geplaatst:
SAMI Geeft Heel veel Problemen(Vind Ik)

Mijn GTA is Nu ook naar de F*CKING Hell.

Misschien Heb je de verkeerde Veranderd.

Heb je de Handling Veranderd Als dat moet?

kan maar mag ik dan van iemand de comet,blistac,cadrona,blade de dff bestande en de txd bestande en de carmods.dat+vehicles.ide+handling.cfg aub

Geplaatst:

SAMI geeft inderdaad vaak problemen, maar het probleem hoeft niet per sé hier aan te liggen. Ik heb eerder het vermoeden dat je V2 hebt. Start GTA San Andreas op en kijk in het hoofdmenu, als daar V1.1 of V2 staat zul je het spel moeten patchen met deze patch.

Doet het probleem zich dan nóg voor, dan ligt het wél aan SAMI, en kun je voortaan beter de IMGTool gebruiken. Het gebruik van de tool kun je helemaal hier lezen.

Geplaatst:
SAMI geeft inderdaad vaak problemen, maar het probleem hoeft niet per sé hier aan te liggen. Ik heb eerder het vermoeden dat je V2 hebt. Start GTA San Andreas op en kijk in het hoofdmenu, als daar V1.1 of V2 staat zul je het spel moeten patchen met deze patch.

Doet het probleem zich dan nóg voor, dan ligt het wél aan SAMI, en kun je voortaan beter de IMGTool gebruiken. Het gebruik van de tool kun je helemaal hier lezen.

nee het liegt dan aan sami maar nu zijn die auto's wel kapot en nu kan ik het spel nimeer spele maar ik had ergens een kopie op mijn andere pc staan van de bestande van gta hopelijk macheert dee dan terug :s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...