Follow Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Iedereen, het wordt een bios op mijn kamer! Maar even normaal nu. (Ben nog steeds in de lolletje van een Faq over nieuwe emoticons ) Goed, ik zoek dus een surround systeem die het volgende heeft: Toslink optical digital audio input (Een watte?) Maar ik weet niet waar ik zoiets kan vinden, en heb geen zin om naar Mediamarkt te karren zonder dat ik weet of ze het daar hebben. Of kan je zo'n kabel ergens kopen en aansluiten op een surround systeem. En het liefst lekker goedkoop, maar goede kwaliteit! Reageren
Caltson Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 hey, aangezien dit topic wat verouderd is, zal ik maar *BUMP* vermelden? ONTOPIC: Ik denk wel dat je deze kabels kan kopen bij een Official microsoft partner, met andere woorden een winkel die onderscheiden is door microsoft. (aangezien we het hier over Xbox kabels hebben). Je kan ook altijd eens proberen te bellen naar Media Markt of andere om te horen of ze deze kabels hebben. En als ik me niet vergis heeft Game Mania ook zo'n kabels.. (bel wel eerst voor zekerheid ) Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.