GTA_PEEKCITY Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Ik heb met MapEditor (Prawn Island) omgetovert tot een mooi paradijs. En geen models heb ik erin gezet Versie 1.0 - Bomen - Planten - Een boot Download link: Prawn Island - V1 - De screens zitten in de zip het zijn er 6 of 7. Er staat ook bij WAAR de boot staat. Versie: 2.0: Peekcity island: - Peek City island (MFI) - Flat - Straat verlichting, met stoplichten - Groot schip - Terrasje Prawn Island: - Flat bij fontein - Schuilplaats, en vuurtoren (Interior vuurtoren is er nog niet) - Verkeerslichten, (veilig verkeer nu op Prawn Island) FAQ: Waarom zijn er stoplichten op Prawn Island? Wil je dan soms een aanrijding hebben? Want ze zoemen gewoon als bijen over het kruispunt heen. Waarom is er een Peek City island? Ik kan Prawn Island niet aanpassen via Gmax. Maar gezellig eilandje, of niet? Wie heeft het eiland gemaakt? Het eiland dat ik voor Peek City gebruikt is gemaakt bij Mark. Het eiland heet eigenlijk Marks fun island. Maar toch hip om nog een mod eiland aan tepassen. Goeie tips toch voor nieuwelingen die MapEditor willen? Prawn Island - V2 Jaloers op deze gloednieuwe versie, geen zin om de zip teopenen? Ik maak je wel een beetje jaloers. Peek City island V3.0: De release duurt niet lang meer, mei 2008! Waarom heeft Peek City island een eilandje erbij? Zo kan ik teminste een bruggetje aanleggen zodat je op het andere eiland kent. Waarom gebruik je tunnelpoorten als brug? Vergeet niet, als je met een coach naar het land wilt moet het toch breed zijn? Hoelang deed je erover om versie 2 temaken? Dat waren maar 2 minuutjes. Maar nu ga ik erachter snel de eind versie maken. Want ik mag niet telang doen, anders vertrekken de bezoekers of verwijderen ze de mod omdat bevoorbeeld de andere saai is. Waarom ben je zo te vreden? Dat komt doordat het eiland van Mark heel leuk is. Hij heeft het goed gemaakt, en vergeet niet het is van 2004! Ik kwam het tegen in MapEditor, en tenslotte begon ik daarop te werken omdat Prawn Island nu kei hard zuigt. Waarom vliegen de versie's als bijen het internet op? Ik wil bezoekers heel tevreden maken, want sommige plekjes in GTA Vice City zijn niet pluis. Ze hebben minder natuur, maar dat pas ik nu aan met wat mooie bomen tezetten, planten of struikjes. Ga toch bier drinken. Bedankt zal ik doen. Bewerkt: 30 april 2008 door GTA_PEEKCITY Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ziet er mooi uit. Op Prawn Island Zat al niet zoveel Natuur maar nu is dat echt verandert Ga zo door! PS; Mapediten is Moeilijk joh Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ziet er mooi uit.Op Prawn Island Zat al niet zoveel Natuur maar nu is dat echt verandert Ga zo door! PS; Mapediten is Moeilijk joh MapEditor is heel handig. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ziet er leuk uit. Heb niet wat meer screens? Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Ziet er leuk uit. Heb niet wat meer screens? Zal ik de volgende keer doen. Reageren
Timske Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 KUn je screen van bovenaf geven? Ik vind het best mooi Alleen mechien kun je wat meer bij je grote boot [haven doen] Groeten Tim Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Morgen ga ik beginnen met de haven. Dus houdt dit thread goed in de gaten. - Ik zoek iemand die een hele mooie leuke island kan maken. Ik zal ook de map wel maken hoe het eruit moet zien Reageren
GTA-SA-Speler Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Kan de plaatjes niet zien .... Reageren
GTA_PEEKCITY Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2008 Kan de plaatjes niet zien .... De oude screenshots liepen naar Gethost.nl. En die site is nu down, en ben alles kwijt inclusief mijn Peek City screens, Dus je moet het even downloaden, en zelf even screenshots maken. Heb geen GTA Vice City meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.