S-te-Fan Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb deze mod niet zelf gemaakt, maar hij verdient zeker een eervolle vermelding. Deze mod van GTAForums.com lid \"BorisVorontsov\" verbeterd de graphics van GTA San Andreas enorm. Alhoewel de mod nog zwaar WIP is, ziet het er al drastisch mooier uit. Hier wat screens: Voor: Na: Voor: Na: Deze screenshot is genomen op een Nvidia Geforce 8800 Laatste versie: Deze mod is een must-have voor iedereen die een videokaart heeft die hem aankan. Wie wil dit nu niet? GTA San Anreas die eruit ziet als GTA IV? Link naar site van de mod met download. Link naar topic op GTAForums.com. Enkele feautures: * Bloom * Real time reflections * Ambient ocllusions * Indirect lightning En nog meer... Bewerkt: 16 mei 2008 door stefaneke Reageren
Tjerk Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 What the hack!?! Dat is echt te vet, ik ga em gelijk downloaden Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Ik kende hem al een tijdje, zelf uitgetest, ziet er fantastisch uit maar ging alhoewel uitzonderlijk traag op mijn computer. Zeker aan te raden. Hier gaat er weer lekker gelezen worden. Tom Bewerkt: 16 maart 2008 door .:TOM:. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 De weerspeigeling ziet er goed uit. Alleen vind ik het net ietsjes Té licht. Als je hem wat donkerder zou maken zou ik hem zeker downloaden! KUTGW! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Kom ik weer aan met mijn achterlijke vragen... Ik snap werkelijk geen bal van de readme. De mod bevat een Dll, en een INI bestandje. Wat moet waar?... :$ Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 @ Unmountable Tijmen, Leer lezen, ik heb de mod niet gemaakt . @ Pennywise-The-Clown, Je moet de bestanden in de root folder van GTA SA zetten. Druk dan ingame op SHIFT + F12 en dan worden de graphics toegepast. Reageren
ikt Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 (bewerkt) D'r is een andere mod die ook bloom heeft en echte reflecties, maar die meer in de bèta fase is. Hij werkt wel zonder lagg of iets dergelijks. Hierbij dus: SA GFX Maar ENB series is nu nog wel beter, door de belichting van objecten Bewerkt: 28 maart 2008 door ikt Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Bij mij doet hij het niet. Ik krijg als fautmelding dat d3dx9_26.dll, niet gevonden kan worden. Weet iemand wat hier aan te doen valt? Reageren
mister-justin Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Bij mij doet hij het niet. Ik krijg als fautmelding dat d3dx9_26.dll, niet gevonden kan worden.Weet iemand wat hier aan te doen valt? " Heeft iemand ee oplossing om het onder vista te laten werken? Reageren
Tjerk Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik heb vista, en ik heb zonder fratsten het gewoon laten werken. Heb je het al geprobeerd dan? Reageren
mister-justin Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Ik heb vista, en ik heb zonder fratsten het gewoon laten werken. Heb je het al geprobeerd dan? Wat heb je precies gedaan dan alleen de d3d9 erin gezet? en bij mij geeft hij oop aan dat ik minstens direct x 9 moet hebben? er zit toch al 10 in vista? Bewerkt: 1 april 2008 door mister-justin Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Downloadlink doet het niet Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ikt, SA GFX heeft geen bloom, enkel en aleen de HDRI reflectie (reflectie van een HDRI image, niet realtime dus), bump mapping en shaders. SA GFX was eerst exclusief voor Ghostown, mar hij had hem eerder uitgebracht . Ik vind het best een vette app. Het is nog niet perfect (is dus ook nog in beta fase), maar hij is best wel mooi. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
mister-justin Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik baal dat vista hem niet pikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.