Jump to content

Family Guy - Stewie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Rate hem maar, heb je verbeter punten noem ze maar dan update ik hem wel! :D

V1:

stewiecopylx0.png

V2:

stewiecopy2vi3.png

V3:

2rrqu0n.jpg

GtaFan#1

Bewerkt: door GtaFan#1
Geplaatst:

Ik vind 'm wel mooi alleen is de achtergrond niet geweldig bij het plaatje, de lettertype moest niet zo sierlijk bij een dodelijk plaatje, de lettertype had iets dikker mogen zijn zodat je de bloedspatten goed ziet en die onderste tekst snap ik niet echt. Er staat I kill you en dan een raar teken.

8/10 Mooie sig alleen als je iets veranderd wat ik hierboven heb gezegd zal het nog hooger zijn. Ik vind Stewie zelf mijn favo personage. Een baby die lijkt of ie 20 is of ouder en tegelijk ook 1.

Geplaatst:
Ik vind 'm wel mooi alleen is de achtergrond niet geweldig bij het plaatje, de lettertype moest niet zo sierlijk bij een dodelijk plaatje, de lettertype had iets dikker mogen zijn zodat je de bloedspatten goed ziet en die onderste tekst snap ik niet echt. Er staat I kill you en dan een raar teken.

8/10 Mooie sig alleen als je iets veranderd wat ik hierboven heb gezegd zal het nog hooger zijn. Ik vind Stewie zelf mijn favo personage. Een baby die lijkt of ie 20 is of ouder en tegelijk ook 1.

V2:

stewiecopy2vi3.png

Geplaatst:

Leuke sig! :Y Je hebt een leuke render, erg mooi is dat deze nog wat uitsteekt. Dit geeft een leuk mooi effect. Alleen vind ik wel dat ie iets te veel uitsteekt. Je hebt wel erg mooi de de achtergrond ingebrusht. Zelf vind ik dat het geod past bij de render. Alleen wat het een beetje stoort is de tekst. Bij V1 is het wat te sierlijk en kun je een beetje moeilijk lezen wat er staat. Wel leuk dat je een border hebt toegevoegd. Bij V2 vind ik de tekst al iets beter. Maar het is niet de bedoeling dat de tekst zo groot moet zijn. het is niet iets wat overheerst over de sig. Maar juist een klein - maar wel belangrijk - detail. De tekst wat je onderaan hebt is best wel geinig maar had je bij V1 beter ook 1× kunnen zetten.

GTA-fan2

Geplaatst: (bewerkt)

Vind hem erg mooi, vooral de achtergrond. :) Nog even een vraagje: bovenaan je signature staat 'COD 4 To Teh Bone'. Hoort dit niet 'COD 4 To The Bone' te zijn of doe je dit expres?

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Vind hem erg mooi, vooral de achtergrond. :) Nog even een vraagje: bovenaan je signature staat 'COD 4 To Teh Bone'. Hoort dit niet 'COD 4 To The Bone' te zijn of doe je dit expres?

Dit doe ik express bedankt voor je rate trouwens :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...