Timos Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Als ik MTA Vc opgestart heb voor de eerste keer moet je iets openen dat is duidelijk bij iedereen denk ik? Als ik het geopend heb krijg ik dit: Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik heb het The Godfather al gevraagt maar die wist er niets van.. [bericht bewerkt] Bewerkt: 30 januari 2005 door Timos Reageren
Furi0uz Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 MTA reinstallen en daarbij de juiste Directory kiezen waarin je VC geinstalleerd is... Reageren
Timos Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Heb ik gedaan nu krijg ik weer een andere melding.. HIj is deze keer wel korter dus mischien beter <_< Bijlage plaatje: Reageren
Sander Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 Heb ik gedaan nu krijg ik weer een andere melding.. HIj is deze keer wel korter dus mischien beter <_< Bijlage plaatje: Download mta 0.5 mischien heb je dan niet meer last van foutmeldingen Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 deze krijgt iedreen , ik heb hem ook , ook nog steeds by MTA 5.0 , erg irritant.. Freek Reageren
Timos Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Dus jij kan ook niet op MTA? Ik vind dit erg vervelend want het lijkt me zoleuk Reageren
Joriz Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Deinstalleer heel Vice City en alle bestanden in de GTA Vice City map in Program Files. Installeer daarna VC opnieuw en MTA 0.5 erbij en alles moet perfect werken. Reageren
gta3speler Geplaatst: 7 februari 2005 Rapport Geplaatst: 7 februari 2005 of je hebt je versie fout ingevuld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.