Sjorszzz Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 Ik was net samp aan het doen toen ik ergens bij de official servers eentje aan het spelen was. Toen kwam ik er achter dat je daar niet zomaar een account aan kunt maken om je gehaalde resultaat geld en wapens enzo op te slaan. Toen zei een admin tegen me: to save your money en weapons register your name at www.sa-mp.com. Dus ik daarna toe gaan om te kijken hoe dat moest want ik vond het wel een heel leuke server. Dus daar wil ik ook een account hebben. Maar ik weet echt niet hoe ik daar mijn naam moet registreren. Ik snap niet hoe en waar enzo want ik kwam ergens uit waar ik een javascript of zo iets voor nodig had. Het gaat om deze server: Las Venturas Playground, bij de official servers. Zou iemand mij kunnen helpen om een account te maken??? MVG Sjors12345
Azer Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 daarvoor moet je op www.sa-mp.nl wezen, niet www.sa-mp.com.
enmovies Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ga in de server en typ: /register [password]
Basssss Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ga in de server en typ: /register [password] Bedankt voor de kick, ik denk niet dat de topicstarter nog op z'n topic let...
Azer Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Antwoord was sowieso al gegeven...
Recommended Posts