Soulreaver Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 hey allemaal ik ben van plan om gta sa te kope voor pc in de winkel welke v is dat 1 of 2 dank je Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 hey allemaal ik ben van plan om gta sa te kope voor pc in de winkel welke v is dat 1 of 2 dank je Als je GTA SA nu in de winkel gaat kopen zal hij altijd V2 zijn. Als je hem in de winkel koopt kun je na het instaleren >>deze<< patch gebruiken zodat je V2 moddable wordt. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 hey allemaal ik ben van plan om gta sa te kope voor pc in de winkel welke v is dat 1 of 2 dank je Ik denk ook dat ik Sa Voor pc ga kopen. Ik hoop alleen dat hij het wel doet. (Ik heb windows Vista ) Reageren
tjoef Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik hoop alleen dat hij het wel doet. (Ik heb windows Vista ) Geen paniek, hij draait ook op Vista(heb ik ook ) zonder verdere problemen. Enkel kan je met Vista geen MTA:race spelen, maar wel de MTA:DM En als je SA:MP sluit met Vista zal je verschillende foutmeldingen krijgen, maar zet dan gewoon even de compatibiliteit op WIndows 98/ME Gewoon maar even dat je weet Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik hoop alleen dat hij het wel doet. (Ik heb windows Vista ) Geen paniek, hij draait ook op Vista(heb ik ook ) zonder verdere problemen. Enkel kan je met Vista geen MTA:race spelen, maar wel de MTA:DM En als je SA:MP sluit met Vista zal je verschillende foutmeldingen krijgen, maar zet dan gewoon even de compatibiliteit op WIndows 98/ME Gewoon maar even dat je weet Ow ok Dankje, nu ga ik hem zeker halen Reageren
KJF Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 En als je SA:MP sluit met Vista zal je verschillende foutmeldingen krijgen, maar zet dan gewoon even de compatibiliteit op WIndows 98/MEGewoon maar even dat je weet waar doe je dat ook alweer?? ik heb namelijk ook vista en die pop-ups zijn irritant Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 Klik rechts op het bestand en kies 'Eigenschappen'. Ga naar het tabblad 'Compatibiliteit' en vink 'Dit programma in de compatibiliteitsmodus uitvoeren:' aan. Kies dan 'Windows 98/ME/XP' en als het goed is werkt het dan weer. Succes en nog veel plezier op SA-mp! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.