Jump to content

WikiGTA bestand

Recommended Posts

Geplaatst:

Gister wou ik ff neuzen op WikiGTA. In plaats van eerst naar het GTA-forum te gaan, ging ik gewoon rechtstreets naar de site www.wikigta.nl.

Toen ik op enter drukte om naar de site te gaan, kreeg ik ineens zo'n ding in beeld, iets in de zin van of ik het bestand wou opslaan of openen. Vreemd. Ik heb geanulleerd.

Toen ben ik naar dit forum gegaan, ingelogd, en klikte rechtsboven op wikiGTA, en toen kreeg ik dat weer in beeld.

Ik heb maar op opslaan gedrukt en dat bestandje staat nu op mijn bureaublad en nu kan ik wel naar wikiGTA.

Is dit gewoon ff een bug ofzo? Vond het wel vreemd. Want ik zit regelmatig op dit forum en op wikiGTA maar heb het nog niet eerder gehad.

Geplaatst:
Gister wou ik ff neuzen op WikiGTA. In plaats van eerst naar het GTA-forum te gaan, ging ik gewoon rechtstreets naar de site www.wikigta.nl.

Toen ik op enter drukte om naar de site te gaan, kreeg ik ineens zo'n ding in beeld, iets in de zin van of ik het bestand wou opslaan of openen. Vreemd. Ik heb geanulleerd.

Toen ben ik naar dit forum gegaan, ingelogd, en klikte rechtsboven op wikiGTA, en toen kreeg ik dat weer in beeld.

Ik heb maar op opslaan gedrukt en dat bestandje staat nu op mijn bureaublad en nu kan ik wel naar wikiGTA.

Is dit gewoon ff een bug ofzo? Vond het wel vreemd. Want ik zit regelmatig op dit forum en op wikiGTA maar heb het nog niet eerder gehad.

Wat voor bestandje was het precies? en snelkopeling ofzo?...

Geplaatst:

Nee, geen snelkoppeling.

't is meer een soort windowsplaatje. Kan het zo ff niet uitleggen en ben niet thuis nu.

Ik zal vanavond wel ff kijken wat de omschrijving van dat bestandje is.

Bestandstype:

WIKIGTA[1]-bestand

Geplaatst:

Misschien heb je simpelweg per ongeluk de pagina van WikiGTA gedownload. Is het een browser bestand? (IE etc.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...