martijnn Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Zouden de stoplichten in GTA 4 weer goed werken zoals in GTA SA? Ik denk van wel natuurlijk, misschien iets in filmpjes gezien? Het is nl. ook wel eens leuk om gewoon rond te rijden en met het verkeer mee te doen. Reageren
Jay; Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Hoop in ieder geval dat ze goed werken. Ik vind dit best belangrijk aangezien ik soms gewoon met het "normale" verkeer mee doe. Hoop niet dat ze het zo realistisch maken, dat als je door rood rijd er ook politie achter je aankomt. Dit is natuurlijk vreselijk irritant. Reageren
Biocount Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Hoop dat het is zoals bij san andreas maar dan wel dat ze niet zo irrytand gaan toeteren achter je als je netjes wacht tot het op groen springt Reageren
mastala Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 de stoplichten van san andreas snapte ik geen drol van, niet dat het veel uitmaakt ofzo:P Reageren
Joriz Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 In elke GTA hebben de stoplichten al goed gewerkt dus ik zie geen enkele reden waarom het niet zou werken. Reageren
Tommy The Best Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Ook deze keren zullen volgens mijn denken de stoplichten het ook weer goed doen. Ik hoop echter dat ze het zo realistisch gaan maken dat het gewoon niet meer weg te denken is Bewerkt: 17 maart 2008 door Tommy The Best Reageren
Hako Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) ik hoop dat het nog realistischer wordt dan in GTA SA , met beteren stoplichten en opstel stroken enz. net als in NL. wat stom in GTA SA is dat ze soms bijna doorrijden als jij netjes wacht ,en je achter bumper dus stuk is Bewerkt: 17 maart 2008 door Hako Reageren
martijnn Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Wat helemaal verschrikkelijk is in GTA SA, is dat autos links voor sorteren en dan rechts afslaan. Idioten! Auto aan gort.... Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik denk dat ze goed werken alleen is het verkeer beter geregeld. Reageren
Hako Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Wat helemaal verschrikkelijk is in GTA SA, is dat autos links voor sorteren en dan rechts afslaan. Idioten! Auto aan gort.... dat heb ik ook heel vaak ja , ook op snelwegen gaan ze opeens naar rechts echt niet normaal hoop dat dit minder voor komt in GTA IV Reageren
1974 Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 als ze maar op rood oranje en groen springen vind ik het best. Reageren
murderboy Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Hoop in ieder geval dat ze goed werken. Ik vind dit best belangrijk aangezien ik soms gewoon met het "normale" verkeer mee doe. Hoop niet dat ze het zo realistisch maken, dat als je door rood rijd er ook politie achter je aankomt. Dit is natuurlijk vreselijk irritant. ik wil soms wel normaal rijden maar ja dat is veel te sloom dus moet wel goed werken voor de omgeving maar geen nut, en in SA was het goed dus zal het in een nieuwer spel niet slecht zijn Reageren
studio dewolf Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik denk dat zal beter zijn dan SA. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het zal wel gewoon allemaal werken nemen we maar aan. Ik hoop wel dat je bijvoorbeeld geflitst kan worden, en dat je dan op je mobiel een rekening ontvangt die je natuurlijk negeert . Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Maarja na zoveel bekeuringen die je negeert neem ik toch aan dat ze wel even langs komen En jij achter de deur met zo'n machinegeweer Bewerkt: 17 maart 2008 door Doomsdayer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.