Jump to content

Stoplichten in GTA 4


martijnn

Recommended Posts

Zouden de stoplichten in GTA 4 weer goed werken zoals in GTA SA? Ik denk van wel natuurlijk, misschien iets in filmpjes gezien? Het is nl. ook wel eens leuk om gewoon rond te rijden en met het verkeer mee te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop in ieder geval dat ze goed werken. Ik vind dit best belangrijk aangezien ik soms gewoon met het "normale" verkeer mee doe. Hoop niet dat ze het zo realistisch maken, dat als je door rood rijd er ook politie achter je aankomt. Dit is natuurlijk vreselijk irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook deze keren zullen volgens mijn denken de stoplichten het ook weer goed doen.

Ik hoop echter dat ze het zo realistisch gaan maken dat het gewoon niet meer weg te denken is :dans:

Bewerkt: door Tommy The Best
Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat het nog realistischer wordt dan in GTA SA , met beteren stoplichten en opstel stroken enz. net als in NL.

wat stom in GTA SA is dat ze soms bijna doorrijden als jij netjes wacht ,en je achter bumper dus stuk is :ch:

Bewerkt: door Hako
Link to comment
Delen op andere websites

Wat helemaal verschrikkelijk is in GTA SA, is dat autos links voor sorteren en dan rechts afslaan. Idioten! Auto aan gort....

dat heb ik ook heel vaak ja , ook op snelwegen gaan ze opeens naar rechts echt niet normaal :bonk:

hoop dat dit minder voor komt in GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop in ieder geval dat ze goed werken. Ik vind dit best belangrijk aangezien ik soms gewoon met het "normale" verkeer mee doe. Hoop niet dat ze het zo realistisch maken, dat als je door rood rijd er ook politie achter je aankomt. Dit is natuurlijk vreselijk irritant.

ik wil soms wel normaal rijden maar ja dat is veel te sloom dus moet wel goed werken voor de omgeving maar geen nut,

en in SA was het goed dus zal het in een nieuwer spel niet slecht zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...