Jump to content

jammer,,


Hako

Recommended Posts

Het is me niet echt opgevallen in de screens en trailers maar ik weet waar je op doelt. In GTA SA is het inderdaad zo dat je 5 van dezelfde soort auto's achter elkaar voor een stoplicht ziet staan en ook ik vind dit ontzettend jammer. Toch denk ik dat dit niet in GTA IV voor zal komen aangezien ze alle fouten die ze in vorige GTA's maken proberen te voorkomen.

Tuurlijk zal het wel eens gebeuren maar je moet beseffen dat de makers al veel verschillende soort auto's maken en dat elke auto een plek heeft waar die vaak rijd. Op één plek heb je dus een aantal auto's en dan kan dit probleem wel is voorvallen ja.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt naar GTA IV screens en filmpjes dan zie je dat net als in GTA SA vaak bijv. 4 dezelfde soort/type auto s achter elkaar staan.. i.p.v. veel verschillende auto soorten.

ja en??? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

gaan we hier weer over zeuren jemig :ch: wat maakt het nou uit veel dezelfde auto,s.

Nouja ik begrijp hem wel.. Dat als je iedere keer dezelfde lelijke en langzame auto`s achter elkaar ziet staan terwijl jij op zoek bent naar een sportiefe auto om lekker in te scheuren. Dan kan je natuurlijk lang blijven zoeken.

Als je goed kijkt naar GTA IV screens en filmpjes dan zie je dat net als in GTA SA vaak bijv. 4 dezelfde soort/type auto s achter elkaar staan.. i.p.v. veel verschillende auto soorten.

Onthoud wel dat het spel ng niet af was tijdens het maken van de screens. En ik neem aan dat R* ook hier wat aan doet als ze se puntjes op de I zetten. Ik heb er iig het volste vertrouwen in dat dit spel gewoon een prachtspel wordt met weinig bugs (want daar kunnen we dit toch wel onder rekenen)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je goed kijkt naar GTA IV screens en filmpjes dan zie je dat net als in GTA SA vaak bijv. 4 dezelfde soort/type auto s achter elkaar staan.. i.p.v. veel verschillende auto soorten.

Ja, en nogtans zaten er wel 100 verschillende autos in het spel met ieder dan ook nog 100 verschillende kleuren en nog heel veel tune mogelijkheden. Dus het was wel raar dat je soms 4 dezelfde achter elkaar zat. oke in iedere omgeving rijden vooral een tipye wagens rond maar dan nog is de kans op 2 achter elkaar 1 op 100 of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Uhm hier zijn volges mij wel al meerdere topics over gemaakt en btw Ik vind het niet gek

BV als je buiten kijk (Bij mij dan) zie ik 6/10 auto's zijn dan Ford ka's omdat ze goedkoop zijn ^_^

en in New york rijden er soms wel 8 taxi's achter elkaar duss

De makers van Gta hebben daar heus wel een systeempje opgevonden

Kortom: Screens zeggen niet alles :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is al bevestigt dat ze op hun dak blijven liggen zonder te exploderen. En hier zijn inderdaad al topics over waarvan ik de link waarschijnlijl zometeen ga posten.

Huh, l0lz, daar gaat het helemaal niet over XD Maar ik denk ook dat dit minder voor zal komen, ik ben er zeker van dat R* zoveel mogelijk foutjes uit de vorige games eruit hebben gehaald :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...