Jump to content

battlefield

battlefield  

17 leden hebben gestemd

1. 1. welke battlefield vind je het leukst

• battlefield 1942
      3
    • battlefield vietnam
      1
    • battlefield 2
      5
    • battlefield 2142
      2
    • battlefield bad company
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo beste waarschijnlijke naamgenoot :cya:. Ten eerste zou het prettig zijn als je ABN praat (Algemeen Beschaafd Nederlands). Ten tweede had je beter een poll kunnen maken en ten derde kunnen we nog geen mening geven over Battlefield: Bad Company want niemand heeft hem nog gespeeld :7. Maargoed, Battlefield 1942 is en blijft de beste. Momenteel speel ik Battelfield 2 met de mod Forgotten Hope 2, aangezien dit veel van Battlefield 1942 wegheeft vind ik de mod helemaal te gek en kan je mij vaak online vinden. Verder heb ik wel interresse in Battlefield: Heroes vanwege het concept en het idee. Battlefield: Bad company lijkt mij ook wel leuk worden met zijn vernietigbare omgeving, maar ik heb jammer genoeg geen PS3 of Xbox 360.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Hallo beste waarschijnlijke naamgenoot :cya:. Ten eerste zou het prettig zijn als je ABN praat (Algemeen Beschaafd Nederlands).

Nah dat valt wel mee hoor.

Maarja, ontopic:

Ik zelf speel al iets van 2 jaar BF2, en ik vind het nog steeds een geweldige game, de graphics/bugs/hacks e.d. zijn helaas wat minder.

Maar het blijft wel een leuk spel.

Tevens vind ik alle Battlefield-Games wel cool!

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo beste waarschijnlijke naamgenoot :cya:. Ten eerste zou het prettig zijn als je ABN praat (Algemeen Beschaafd Nederlands). Ten tweede had je beter een poll kunnen maken en ten derde kunnen we nog geen mening geven over Battlefield: Bad Company want niemand heeft hem nog gespeeld :7. Maargoed, Battlefield 1942 is en blijft de beste. Momenteel speel ik Battelfield 2 met de mod Forgotten Hope 2, aangezien dit veel van Battlefield 1942 wegheeft vind ik de mod helemaal te gek en kan je mij vaak online vinden. Verder heb ik wel interresse in Battlefield: Heroes vanwege het concept en het idee. Battlefield: Bad company lijkt mij ook wel leuk worden met zijn vernietigbare omgeving, maar ik heb jammer genoeg geen PS3 of Xbox 360.

:S poll lukt niet

Bewerkt: door stefan321
Geplaatst:
2142 en 2 vind ik zelf het leukst

Egt niet...

2142 is gewoon stom.... Trouwens alle schiet spelle die zich in de toekomst afspelen zijn stom :duh:

(Doe mij maar liever 1e een 2 e wereldoorlog schietspelletjes)

Maarjah over battlefield.... : Battlefield Vietnam en 1942 Blijven voor mij de beste. :tu::dans::7

Geplaatst:

BF1942 het leukst ^_^

1942 heeft leukerre mappen dan vietnam en 2..

En die speelde ik ook het meest..

Nu game ik niet meer... of ik moet me heel erg vervelen :7

• 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...