Gamer Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Ik ben bij Missie Dildo dido dan moet je met een watervliegtuig door gevallen heen vliegen maar dan maak ik minder vaart en dan stort ik weer in het water :angry: Dus kan iemand mij helpen met de missie? van gta vice city bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Er bestond al een topic daarover... Dus ik zou zeggen kijk daar maar eens. Ontopic: Je kan opstijgen met NUMPAD 6 en dalen met NUMPAD 9. Hoe je keihard opstijgt, dan moet je ongeveer 20 seconden NUMPAD 6 indrukken. Je moet alle ballonetjes en ook alle rode ballonetjes pakken. SUCCES! _______________ -Ik heb mijn naam verandert in -Spijker-, eerst was ik spijkertje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 probeer eerst rustig rond te vliegen tot je een beetje snelheid hebt maak geen gevaarlijke manouvres . ga in een goede volgorde want als je van links naar rechts moet zwenken dan is er het gevaar dat je neerstort of een gebouw raakt . neem ook geen risico's bv: er is een gebouw waar je denk dat je neet overheen kunt maar je bent niet zeker ;ga er dan niet overheen want dat kost je alleen veel moeite en 3/4 keer lukt het je toch niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Ga naar deze topic. Daar staat veel in. Bewerkt: 30 januari 2005 door -Spijker- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.