Twankala Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Ik ga donderdag naar Amerika, en daar wou ik misschien ook gelijk een game meenemen. Alleen ik kreeg laatst te horen dat sommige Amerikaanse games niet werken op de Nederlandse PS3, en sommige wel. Zou iemand een lijstje weten waarop staat welke games kunnen, en welke niet, of weet je toevallig een game die er wel of niet op past? Alvast bedankt! @Hieronder: Naar New York Bewerkt: 17 maart 2008 door Twankala Reageren
supreme_ricky Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik ga donderdag naar Amerika, en daar wou ik misschien ook gelijk een game meenemen. Alleen ik kreeg laatst te horen dat sommige Amerikaanse games niet werken op de Nederlandse PS3, en sommige wel. Zou iemand een lijstje weten waarop staat welke games kunnen, en welke niet, of weet je toevallig een game die er wel of niet op past? Alvast bedankt! volgens mij is het gewoon zo dat elke game waar pal op staat dat die het wel doet in europa... en de rest gwn niet.. Wel vet trouwens dat je naar america gaat! waar ga je naartoe?? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Heej Twankale, naar mijn weten is de PS-3 regio-vrij. De spellen die je in Amerika koopt zul je ook gewoon op de 'Nederlandse' PS-3 moeten kunnen spelen Je moet een TV hebben die ook een NTSC signaal heeft. Elke 'moderne' TV heet dit wel ga ik van uit. Kun je misschien vertellen welke spellen je in gedachten hebt? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Ik ga donderdag naar Amerika, en daar wou ik misschien ook gelijk een game meenemen. Alleen ik kreeg laatst te horen dat sommige Amerikaanse games niet werken op de Nederlandse PS3, en sommige wel. Zou iemand een lijstje weten waarop staat welke games kunnen, en welke niet, of weet je toevallig een game die er wel of niet op past? Alvast bedankt! @Hieronder: Naar New York Ik ben ook geweest niet zo lang geleden en de spelen die ik kocht werkten gewoon allemaal Reageren
Hayte Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 zover ik weet werken amerikaanse spellen niet op een nederlandse ps3... dit is in ieder geval wel zo bij de PSP... Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 zover ik weet werken amerikaanse spellen niet op een nederlandse ps3...dit is in ieder geval wel zo bij de PSP... Om verwarring uit te sluiten, de PSP is niet regiovrij, en de PS3 is wel regiovrij. Dus het zou in principe geen probleem mogen opleveren als je Amerikaanse PS3 games op je PS3 speelt. Veel plezier trouwens in New York ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.