-IV- Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik las daarjuist op GTA4.net: 'R* confirmed that car customization is not possible in GTA IV.' ( Betekent; Rockstar bevestigde dat auto-aanpassingen niet mogelijk zijn in GTA IV. ) En het tegenovergestelde staat op een movieclip over de Dilettante: Wat is nu juist? Of is het gewoon een commerciële boodschap in de movieclip? Maar het is wel een feit dat Rockstar bevestigde dat er geen auto-aanpassingen zullen zijn.. Wat denken jullie hierover?! Reageren
Adren4Line Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Van mij hoeft het er niet perse in. Als je autos wilt tunen moet je maar Need for Speed kopen Denk ook dat het er niet in zit Bewerkt: 17 maart 2008 door Adren4Line Reageren
FerryN Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Van mij hoeft het er niet perse in. Als je autos wilt tunen moet je maar Need for Speed kopen Denk ook dat het er niet in zit Maar je wilt toch ook een wagen die niemand anders heeft? Of wil je een wagen waar andere gasten ook in rijden? Hoop dat het erin zit :O Greetz Reageren
Biocount Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Denk niet dat het erin zit.. Reageren
Tjerk Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het hoeft van mij niet perse, want als je in Gta Sa zo'n auto customized. Dan krijg je toch zo weer een botsing waardoor hij stuk is. Reageren
jellha Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het hoeft van mij niet perse, want als je in Gta Sa zo'n auto customized. Dan krijg je toch zo weer een botsing waardoor hij stuk is. van mij hoeft het ook niet persee , maar het is altijd wel leuk , maar dat is meestal als je geld overhebt, want je rijd hem daarna denk gewoon weer in de prak Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 beetje onnodig om te customizen.. in GTA SA deed ik dat bijna nooit, omdat ie naar 1 botsing toch weer op z'n kop rolde Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Fully Customizable in die reclame heeft niks te maken met het pimpen van je auto. Het is dat je zelf kan kiezen welke kleur, welke velgen, welke motor uitvoering etc etc. als je hem bij de dealer koopt zoals bij eigenlijk elke auto die je in het echt ook kan kopen. Dus het klopt dat je niet je auto naar een garage kan brengen en hem tunen net als in SA. Die reclame heeft daar totaal niks mee te maken. Reageren
Anthr4XdotNl Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 beetje onnodig om te customizen..in GTA SA deed ik dat bijna nooit, omdat ie naar 1 botsing toch weer op z'n kop rolde Ja, maar dat was GTA SA....Het systeem van GTA SA was niet zo groots en belangrijk dat ik het echt zal gaan missen in GTA IV. Maar ik had wel verwacht dat ze het (verbeterd) aan zouden houden. Het was toch een geinig extraatje. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Fully Customizable in die reclame heeft niks te maken met het pimpen van je auto. Het is dat je zelf kan kiezen welke kleur, welke velgen, welke motor uitvoering etc etc. als je hem bij de dealer koopt zoals bij eigenlijk elke auto die je in het echt ook kan kopen. Dus het klopt dat je niet je auto naar een garage kan brengen en hem tunen net als in SA. Die reclame heeft daar totaal niks mee te maken. Inderdaad. Al vind ik het wel jammer omdat ik er toch lol mee had in SA. Ach jah dan weer op de ouderwetse manier via mods. Reageren
mastala Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Fully Customizable in die reclame heeft niks te maken met het pimpen van je auto. Het is dat je zelf kan kiezen welke kleur, welke velgen, welke motor uitvoering etc etc. als je hem bij de dealer koopt zoals bij eigenlijk elke auto die je in het echt ook kan kopen. Dus het klopt dat je niet je auto naar een garage kan brengen en hem tunen net als in SA. Die reclame heeft daar totaal niks mee te maken. Inderdaad. Al vind ik het wel jammer omdat ik er toch lol mee had in SA. Ach jah dan weer op de ouderwetse manier via mods. alleen gaat dat een beetje moeilijk met een ps3 of indefikbox 360;) Reageren
GTAVC Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Van mij hoeft het tunen ook niet maar er moeten wel weer lowriders met hydralische pompen in zitten. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik denk dat ze het in dat filmpje eerder als spot bedoelen... Aangezien tog heel dat filmpje spot is Volgens mij bedoelen ze dat hij nogal vlug kapot gaat als je er mee botst en dat je hem can ''customizen'' door er eens mee tegen de muur te rijden... Allez, ik weet het niet, maar ik denk dat er spot in zit Reageren
martijnn Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Fully Customizable in die reclame heeft niks te maken met het pimpen van je auto. Het is dat je zelf kan kiezen welke kleur, welke velgen, welke motor uitvoering etc etc. als je hem bij de dealer koopt zoals bij eigenlijk elke auto die je in het echt ook kan kopen. Dus het klopt dat je niet je auto naar een garage kan brengen en hem tunen net als in SA. Die reclame heeft daar totaal niks mee te maken. Inderdaad. Al vind ik het wel jammer omdat ik er toch lol mee had in SA. Ach jah dan weer op de ouderwetse manier via mods. alleen gaat dat een beetje moeilijk met een ps3 of indefikbox 360;) Zit eens geen console war uit te lokken fanboy. Lijkt wel of alle kiddies hier een PS3 hebben en de Xbox360 massaal afkraken, waarom? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik bedenk me net iets door wat pieter1993 zegt. "Volgens mij bedoelen ze dat hij nogal vlug kapot gaat als je er mee botst en dat je hem can ''customizen'' door er eens mee tegen de muur te rijden..." Misschien ver gezocht hoor, maar er was filmpje ook een Dilettante te zien met een flinke deuk... Jullie kennen allemaal die reclame van Peugeot? Waarin een gast een oud autootje 20 keer tegen een muur aan beukt en er een olifant op laat zitten om zijn eigen Peugeot (206???) te maken? Misschien een verwijzing naar die reclame? Anyway: Ik hoop eigenlijk wel dat het erin zit. Maar ze hebben al gezegt van niet, maar een site heeft wel gezegt: "we zagen gepimpte auto's rondrijden met spinners", dusja, dat zit er weer wel in... xD Ik vond het leukste aan SA met die lowriders eigenlijk nog dat je kon taildraggen(de achterkant over de grond slepen ) en dat je met 1 wiel in de lucht kon rijden(bij bijvoorbeeld Slamvan) dus vandaar hoop ik HEEL HEEL erg dat er sowieso veel lowriders in zitten, en/of dat je sommige auto's misschien wel hydrolica kan geven en andere velgen, maar b.v. geen bodykits en spoilers etc., (al had ik dat ook graag weer gewild xD) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.