Jump to content

Auto's customizen


-IV-

Recommended Posts

  • 2 weken later...
Ik las daarjuist op GTA4.net:

'R* confirmed that car customization is not possible in GTA IV.'

( Betekent; Rockstar bevestigde dat auto-aanpassingen niet mogelijk zijn in GTA IV. )

En het tegenovergestelde staat op een movieclip over de Dilettante:

2jfj145.jpg

Wat is nu juist?

Of is het gewoon een commerciële boodschap in de movieclip?

Maar het is wel een feit dat Rockstar bevestigde dat er geen auto-aanpassingen zullen zijn..

Wat denken jullie hierover?!

ik hoop dat je ze kan customizen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las daarjuist op GTA4.net:

'R* confirmed that car customization is not possible in GTA IV.'

( Betekent; Rockstar bevestigde dat auto-aanpassingen niet mogelijk zijn in GTA IV. )

En het tegenovergestelde staat op een movieclip over de Dilettante:

2jfj145.jpg

Wat is nu juist?

Of is het gewoon een commerciële boodschap in de movieclip?

Maar het is wel een feit dat Rockstar bevestigde dat er geen auto-aanpassingen zullen zijn..

Wat denken jullie hierover?!

ik hoop dat je ze kan customizen :Y

Van mij hoefd het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Fully Customizable in die reclame heeft niks te maken met het pimpen van je auto. Het is dat je zelf kan kiezen welke kleur, welke velgen, welke motor uitvoering etc etc. als je hem bij de dealer koopt zoals bij eigenlijk elke auto die je in het echt ook kan kopen.

Dus het klopt dat je niet je auto naar een garage kan brengen en hem tunen net als in SA. Die reclame heeft daar totaal niks mee te maken.

voor mij hoeft het ook niet echt maar het zo wel vet zijn dat je je garage binnen rijd andere velgen kan opsteken kleur veranderen en gadget instaleren hydraulics vind ik niet tof je gaat de bocht in je wilt je camera draaien en boef je auto ontploft.wel leuk dat je in gta4 op de kop ligt dat ie niet ontploft :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jammer als het niet kan.... Vond het wel grappig in SA maar zoals voorgangers ook al gezegd hebben was ik de straat nog niet uit of er zat weer een deuk in :-S

Over het algemeen gaan mijn auto's niet lang mee :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het kan maar dan wel in combinatie met een grote parkeerplaats waar je veel auto's kan parkeren. Niet zoals in SA dat je 6 supermooie wagens bouwt die je vervolgens nooit naast elkaar kan zien staan :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...