Soulreaver Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ten eerste GTA SA Singelplayer is heel erg traag hoe kan ik het verhelpen En op MP lag k heel erg Reageren
Ymosky Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Ten eerste GTA SA Singelplayer is heel erg traag hoe kan ik het verhelpen En op MP lag k heel erg Kzou als ik jouw was de instellingen in je gta minder hoog zetten, die staan waarschijnlijk behoorlijk hoog. Dus Esc -> Options -> Display Setup > Advanced: Als eerste iig de Drawing distance, (hoe ver je weg kan kijken) een stuk omlaag, dit scheelt al een heel stuk, Verder heb ik ook Visual FX Quality op Low staan en Framelimiter op Off (kheb maar ff beetje naar mn eigen instellingen gekeken, heb zelf namelijk vrij trage pc, maar kan met wat lagere instellingen toch goed samp spelen) EDIT: trouwens, ik weet niet of het bij jouw zo zal zijn, maar bij mij blijft de Singleplayer sowiezo een stuk trager als Samp. mvg, Ymosky Bewerkt: 17 maart 2008 door Ymosky Reageren
WackoX Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) 1. Of er zijn te veel players 2. Er zijn te veel objecten (Als er een server is waarop je op Mouth Chilliad begind, is hij ook traag) Bewerkt: 17 maart 2008 door WackoX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.