Jump to content

learning to fly

Recommended Posts

Geplaatst:

Om één of andere reden kan ik mijn wielen niet intrekken in vliegtuigen en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dat komt...

Geplaatst:

Kloppen je instellingen wel? Misschien dat je de instellingen wat hebt aangepast, normaal zouden ze moeten inklappen door op de Submissie knop te drukken (ik weet niet zeker of dit op de consoles ook zo is). ;)

Geplaatst:
Kloppen je instellingen wel? Misschien dat je de instellingen wat hebt aangepast, normaal zouden ze moeten inklappen door op de Submissie knop te drukken (ik weet niet zeker of dit op de consoles ook zo is). ;)

ik speel op pc, niet op console. En over welke instellingen heb je het? gewoon de controls? want ik heb effectief al geprobeerd een andere toets eraan te verbinden maar het blijft zonder resultaat...

Geplaatst:

Ik zou het anders ook niet weten. Wat je wel kunt doen is je savegame laten plaatsen en het iemand voor je laten uitvissen. Misschien dat dit kan werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...