deathmail Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Om één of andere reden kan ik mijn wielen niet intrekken in vliegtuigen en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe dat komt... Reageren
Donwell Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Kloppen je instellingen wel? Misschien dat je de instellingen wat hebt aangepast, normaal zouden ze moeten inklappen door op de Submissie knop te drukken (ik weet niet zeker of dit op de consoles ook zo is). Reageren
deathmail Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Kloppen je instellingen wel? Misschien dat je de instellingen wat hebt aangepast, normaal zouden ze moeten inklappen door op de Submissie knop te drukken (ik weet niet zeker of dit op de consoles ook zo is). ik speel op pc, niet op console. En over welke instellingen heb je het? gewoon de controls? want ik heb effectief al geprobeerd een andere toets eraan te verbinden maar het blijft zonder resultaat... Reageren
Jay; Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik zou het anders ook niet weten. Wat je wel kunt doen is je savegame laten plaatsen en het iemand voor je laten uitvissen. Misschien dat dit kan werken. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Bij mij is het de numpad + Reageren
deathmail Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Bij mij is het de numpad + Danku! Om één of andere reden bij mij ook...strange... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.