Jump to content

Ventjes inhuren


Black Admiral

Recommended Posts

Als het goed is staat er voor de 'ventjes', die bodyguards heten, kleine cirkeltjes (markers). Stap in zo'n marker en de bodyguard zal je volgen. Krijg je politie of drommels met een vijandige bende zal de bodyguard schieten op de vijand. Kwijtraken is simpel: Schot door het hoofd en je hebt er geen last meer van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vice City 100% uitgespeeld, maar hooe kan ik die gasten inhuren in het Vercetti Estate?

Ik kan me niet herrineren dat je die ventjes kunt 'inhuren'. Ze lopen gewoon rond, en schieten op de mensen waarop jij ook schiet. Meer mogelijkheden met de bewakers van het Vercetti Estate zijn er eigenlijk niet.

@Hierboven: Ben je niet in de war met VCS, of ben ik al die jaren zo scheel geweest dat ik die markers niet zou hebben gezien?

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Vice City 100% uitgespeeld, maar hooe kan ik die gasten inhuren in het Vercetti Estate?

@Hierboven: Ben je niet in de war met VCS, of ben ik al die jaren zo scheel geweest dat ik die markers niet zou hebben gezien?

In het VCS is het niet met markers. Daar moet je op een gangmember richten die je bij al je Empire Buildings kan vinden en dan klik je 'R3'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie geen marker
Logisch, want dat zijn ook niet de bodyguards die je krijgt voor het 100 % uitspelen van Vice City. Waar jij naar kijkt zijn gewoon je gangmembers vóór de Vercetti Estate. De bodyguards zitten ín de Vercetti Estate, in het kamertje rechts wanneer je 't gebouw binnengaat.
Link to comment
Delen op andere websites

De ventjes staan ook niet buiten. Dit zijn gewoon Vercetti-gangmembers. De bodyguards zitten/staan ergens anders. Loop de Vercetti Estate in, en als je binnen bent moet je meteen rechts lopen. In het kamertjes zitten de bodyguards, welgeteld 3, vlakbij een healthpickup. Ze staan dus niet buiten, maar zitten binnen.

@ hierboven: Shit, een luttele seconde :puh:

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Oh, ja, ik zie ze! Stom van me :bonk::puh: ! Bedankt allemaal!

Ja, het is wel stom, maar je moet Wikigta heel goed door lezen want op Wikigta staat er de volgende [ wiki=Vercetti_Estate ]Als je hier op klikt![ /wiki ]

OTTO _O_

Oeps, domme foutje van me :bonk:, Hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...