GTA-The-Best Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Is er ook een andere manier om mods te instaleren zoals bewerkte autos en dan niet met sami of img tool want dan geven ze een error aan :S En daarom wil ik weten of er ook een andere manier is En bij die Handeling ontleding dat snap ik Bijna allemaal dan staat er dit: ag Bij 6 digits: 1e: 0=enkele uitlaat links 1=enkele uitlaat rechts 2=uitlaat aan beide kanten (ook bij tunen) 2e: 0=wel handrem 1=geen handrem 2=achterwielen sturen 4=alle wielen sturen 3e: 0=gewone achterwielen 1=zeer smalle achterwielen 2=smalle achterwielen 4=bredere achterwielen 8=zeer brede achterwielen 4e: 0=gewone voorwielen 1=zeer smalle voorwielen 2=smalle voorwielen 4=bredere voorwielen 8=zeer brede voorwielen 5e: 0=geen hydraulics bij spawnen, wel te tunen 2=hydraulics bij spawnen 4=geen hydraulics mogelijk 6e: 0=gewone grip 1=beter op aarde 2=beter op zand Dat bij 6 digits snap ik niet :S ik heb zon stukje war niks boven staat en dat is nog al slordig :S Kan iemand ff een screen maken waar die 6 digits zijn omringd? Alvast bedankt Oja en als ik een berigt ofzo wil plaatsen zegt ie je moet ingelogt zijn das heel vaag maar via firefox doet iej dat niet maar firefox maakt muh pc traag en die cookies wissen heb ik alles gedaan zijn er nog meer dingen te ontleden? zoals voorwerpen etc En heeft iemand nog een back up van het mapje DATA voor me ik heb per ongeluk me back up gewist :S en alle autos zijn aan de @#!% en de COP'S zijn een beeetje bang Bewerkt: 17 maart 2008 door GTA-The-Best Reageren
K.O. Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Das een post met een hoop vragen: Andere manier dan SAMI / IMG Tool Handling flags inloggen meer dingen te ontleden data backup Met de laatste kan ik je niet helpen, maar misschien dat je er hier nog een exemplaar tegenkomt. "Zijn er nog meer dingen te ontleden" is een beetje vaag. Zou je dat wat gedetailleerder willen omschrijven? Dat inlogprobleem moet je maar aan een admin vragen ofzo, of kijk anders in het Feedback forum. De handling flags is wel uit te leggen. Dat zijn de cijfers die je in de omcirkelde kolom ziet staan: Ze geven bepaalde extra eigenschappen aan de handling van diverse voertuigen. Wat betreft dit error, kun je het beste vertellen wat voor foutmelding je krijgt. De programma's zouden beiden gewoon moeten kunnen werken, dus daar doe je iets fout of er staat een bepaalde instelling verkeerd. Zorg er voor dat de GTA map niet meer alleen-lezen is bijvoorbeeld. Geef anders de precieze foutmelding even. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.