Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Had weer eens tijd en zin om iets te maken. Aangezien ik de afgelopen tijd weer eens Coldplay aan het luisteren was leek het mij leuk daar iets mee te doen. :)

post-1925-1205871331_thumb.png

Geplaatst:

Vakwerk Levi.. :Y Wat we van je gewend zijn overigens.

Er valt weinig op aan te merken, maar ik vind het toch een beetje jammer dat toen ik op het plaatje klikte om de 2 gereduceerde procenten erbij op te tellen, er opeens een witte achtergrond kwam, en de linkerkant beviel me opeens niet meer, met die eenzame lijn van 1 pixeltje dik. Eenmaal teruggereduceerd naar de grootte die standaart is toegestaan op het forum, kwam die prachtige dikke zwarte balk er weer omheen. Alsof het is ingelijst, dat verdient het eigenlijk ook, dus waarom dat zo'n eenvoudig klein pienterig lijntje. Hij verdient ingelijst te zijn, dus ditmaal kleine complimenten aan het forum zelf die er standaart een mooiere outcome van heeft gemaakt via die dikke zwarte lijst.

Het niveau van dit werk is zo veel hoger dan andere werkjes die vaak worden geshowd op het forum. Een punt voor je werk zou niet overeen komen met de punten die ik geef aan mensen die vaak nog wat laten afweten in de wereld van Photoshop. Dus ik hou het bij een beoordeling. En die komt zondermeer op een goed uit.

Erg mooi gedaan :tu:

Geplaatst:

Als ik eerlijk moet zijn had ik hem eigenlijk ook expres via het forum geupload omdat je dan die zwarte boarder er omheen kreeg. Ik wist dat het mooier zou staan op een lichte achtergrond zoals deze forum heeft. Dat het volgens jou een inlijsting verdiend vind ik wel een erg leuk compliment om te lezen. ;) Bedankt voor je reactie Pennywise-The-Clown.

Geplaatst:

Hee, Levi.

Dit is echt een prachtige graphic. Ik snap echt niet hoe je dat doet.

Alle effecten, overal waar je kijkt ontdek je keer op keer prachtige effecten.

Alles klopt gewoon en je hebt hele mooie kleuren gebruikt. Je render is prima ingeblend. Gewoon prachtig!

Veel graphicus hier op het forum maken gewoon iets met PS, en zetten er hun (nick)naam bij. Maar jij maakt echt een soort credits, van die mooie engelse uitdrukkingen. Ik zag dat laatst ook een sig van RonaldVC, die ook door jouw is gemaakt, er stond: 'A Quick step in the air', prachtig gewoon. Ik vind dat echt een heel mooi effect hebben. Dat heb je nu ook weer gedaan en het staat weer echt super.

Normaal geef ik geen 10e, maar hiervoor moet ik toch echt een uitzondering maken _O_ .

Geplaatst:

Sorry, maar ik vind hem voor jouw doen wat tegenvallen. Mijn eerste indruk is dat het iets te 'plat' is. Er mist iets, en ik denk dat het een echt goede lichtbron is. De 3 lijnen verstoren de flow redelijk, aangezien de lijnen bij Chris naar mijn mening goed passen bij deze LP. De vogels hadden allemaal in een andere richting mogen vliegen. Niet te variërend. Voor de rest is het topwerk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...