Jay; Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd met je moderatorschap! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Van harte natuurlijk . Op argons modschap . Reageren
IV trailer Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Om de een of andere reden zie ik megaleden als heel erg hoge leden en moderators als laag gerangeerde klusjesmannen. Dit kan natuurlijk helemaal niet maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Toch wens ik argon veel succes met zijn baantje waar je trots op kan zijn. Reageren
Argon Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Om de een of andere reden zie ik megaleden als heel erg hoge leden en moderators als laag gerangeerde klusjesmannen. Dit kan natuurlijk helemaal niet maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Toch wens ik argon veel succes met zijn baantje waar je trots op kan zijn. Ergens heb je wel gelijk. Zal ik maar weer even gaan ruilen naar de groene kleur Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Van harte gefeliciteerd, Argon! Veel succes met je nieuwe functie. Jammer dat je vertrekt, RTS. Ik heb je niet anders gekend dan met een blauw jasje. In ieder geval veel succes in je verdere leven en vergeet natuurlijk niet af en toe nog eens langs te komen. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd Argon dat je je groene jasje in mocht wisselen voor een blauw jasje. Ik hoop dat je het goed doet met je blauwe jasje! RTS, jammer dat jij je jasjes moet verwisselen. Toch hoop ik dat ik je nog vaak zie. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Bedankt voor je bijdrage RTS. Het zal wel weer even wennen zijn om jouw in een groen kleurtje te zien. Verder Argon, gefeliciteerd mede belgje. Laat maar zien wat die belgen in zich hebben gnagna. Ik weet zeker dat je het evengoed als RTS gaat doen. Succes Argon! Bedankt RTS! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik ken jou niet maar toch gefeliciteerd. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Dank je wel RTS voor al je goede werk als moderator. Je was een topper En welkom Argon, waarvan we denken dat het een topper zal worden Ik wordt een beetje angstig met al die Belgen inmiddels maar vooruit, ik denk dat je het goed gaat doen. Veel succes en bij vragen kun je altijd één van je blauwe collega's, de admins of Dutchy3010 en .Levi. om raad vragen Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Gefeliciteerd met je nieuwe functie, Argon Jammer dat je stopt, RTS, je was een goeie moderator. Bewerkt: 17 maart 2008 door Galiorix Reageren
Bling Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het zal inderdaad even wennen zijn om jou, RTS, in een andere kleur over het forum te zien lopen. Je bent namelijk meer dan twee jaar non-stop moderator geweest, wat een behoorlijke tijd is. Bedankt voor je inzet, en succes met je overige bezigheden buiten het forum! Argon, van harte gefeliciteerd met je promotie! Gezien jouw MTA-kennis en vertrouwen van de crew, ga ik er 100% vanuit, dat het helemaal goed gaat komen. Gefeliciteerd, en succes! Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd Argon, ik vertrouw erop dat je goed werk levert. RTS, jammer dat je vertrekt, verder veel plezier in je groene jas. Dank je wel RTS voor al je goede werk als moderator. Je was een topper En welkom Argon, waarvan we denken dat het een topper zal worden Ik wordt een beetje angstig met al die Belgen inmiddels maar vooruit, ik denk dat je het goed gaat doen. Veel succes en bij vragen kun je altijd één van je blauwe collega's, de admins of Dutchy3010 en .Levi. om raad vragen Ik mis toch echt een schaap in dit rijtje. Nou ja, voor vragen moet je dus niet bij Schaap zijn Reageren
.Levi. Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 RTS, bedankt voor je bijdrage hier op het forum. Je hebt in de tijd als moderator veel voor ons betekent. Hopelijk zul je nog veel plezier verder beleven in je groene jasje. Welkom in de crew van GTAForum Argon! We zijn er vrij wel zeker van dat je het erg goed zal doen in de crew. Voor vragen weet je de weg. Heel veel plezier en maak er een leuke tijd van. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gefeliciteerd Argon en RTS bedankt voor je inzet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.