Jump to content

Nieuwe moderator

Recommended Posts

Geplaatst:

Dank u dank u! Ik ben inderdaad de laatste tijd niet meer aanwezig, ik heb een paar week geleden al PatrickW geinformeerd over mijn beeindiging als Moderator. Hier zijn een aantal weken overheen gegaan en ik zie nu net pas dat het dus publiekelijk openbaar is gemaakt. Argon succes met je taak, ik zag je de laatste tijd veel online en MTA fora dus je lijkt me een waardig(!) opvolger. Ik zal verder gaan als Megalid, en wat minder aanwezig zijn ivm priveleven :), school enzo. Overigens is MTA ook wat weggezakt maar ik wacht met smart op GTAIV, tegen die tijd zal ik vast en zeker weer vaker online zijn! :cya:

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Argon

4

• Lantyz

1

• Wesley

1

• Donwell

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Gefeliciteerd en heel veel succes Argon :) mede Multiplayer-mod mod ;)

RTS: bedankt voor je inzet ondanks dat ik wel is lastig voor je ben geweest in het verleden :) het ga je goed als megalid!

Geplaatst: (bewerkt)

Jammer, RTS, je was een hele goed mod - Op jou! :bier:

Feliciteerd Argon, je zal het zeker goed doen ;)

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:

Gefeliciteerd Argon, je verdient het! :tu:

Jammer RTS, maar hopelijk zullen we je nog wel eens zien langs komen.. :bier:

Jammer RTS, veel plezier en succes in je leven!

@ Argon:

He he, eindelijk gelukt.. :puh:

Gefeliciteerd Argon, veel plezier ermee! ^^

Bewerkt: door Jowx
Geplaatst:

Ahja RTS ik moet je natuurlijk ook nog iets zeggen he. Je was een hele goede mod en ik heb je nooit echt gekent maar soms toch wel eens gezien op Mr. Green en daar was het toch wel leuk :Y Veel succes met je verdere leven. :Y

Geplaatst:

Zo, late reactie. Ik kende je zelf niet zo heel goed, maar toch denk ik dat je je forums enorm goed kon onderhouden. En ik hoop dat je hier nog lang blijft rondhangen. Bedankt! Argon, jij zal het zekers zo goed doen als RTS. Succes!

Geplaatst:

Gefelicteerd ! ik denk dat je het gaat maken maar RTS jammer voor je dat je weg gaat ik kende je eigenlijk niet Argon zien ik wel iets vaker voorbij schieten maar succes en RTS veel plezier met je ML schap :puh:

Geplaatst:

Argon, welkom bij de club! Veel succes, en vooral heel veel plezier in je nieuwe functie. :tu:

RTS, jammer dat je ermee gestopt bent. Het is toch raar je naam in het groen te zien.. Maar goed, als ML hoop ik je nog lang op het forum rond te zien lopen. :)

Gefeliciteerd Argon, veel plezier! :D

En jammer dat je weg gaat als moderator RTS , maarja als het moet dan moet het. Je was een heele goeie moderator.

Bewerkt: door Rene-GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...