Jump to content

Intro

Recommended Posts

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

6

• -jassin-

3

• mastala

2

• Von-Helsing

2

Geplaatst:

Om het maar even kort te houden, dat filmpje is dus duidelijk nep. De kwaliteit zegt het al, alleen Rockstargames kan de game hebben.

Geplaatst:

ja lijkt me ook nep, als die opstart hoor je toch niet zon geluid als wat je nu hoord :s

zo lijkt het wel op resident evil :N

Geplaatst:

Helaas, ik vind hem zelf erg mooi gemaakt, maar hij is wel nep. Op zich zou het qua kwaliteit best kunnen, maar het komt simpelweg niet overeen met de R* intro stijl. Enkele dingen die afwijken:

-Geen R* Logo (Zie je R* dat al doen? :puh: )

-Take2 Logo

-Geen ingame beelden, in korte scenes

-Geen credits bij de scenes (denk je dat R* een kans om dat te doen zou laten voorbijgaan? ^_^ )

Lijkt me duidelijk, mooi, maar absoluut geen GTA stijl.

MVG,

NeoSyp

Geplaatst:

Is duidelijk nep, maar hij is wel mooi gemaakt. En over die game box, die kun je ook bij het pre order pakket krijgen, dus daar is niet zo moeilijk aan te komen.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

lijkt me niet bepaald echt eig. de logo's zijn gewoon niet goed of rockstar moet voor het spel nieuwe varianten van de logo's hebben gemaakt. Maar toch een knap werkje. Vooral het laden van de game in de XBM is erg goed gedaan

Geplaatst:

Deze is vermoedelijk nep.

Je kunt het eigenlijk al aan de omstandigheden zien. Alles is op het begin donker en wazig, het intro filmpje is met weinig kleur en de verschillende logo's zijn makkelijk na te maken. Als deze intro echt uitgelekt was zouden ze meer in het filmpje meenemen. Ze zouden langer door blijven filmen om meer speculaties op te wekken enz. Erg slim van ze om het licht uit te doen, zo zie je minder en kunnen mensen er meer rond speculeren. :7

Geplaatst:

zwaar nep, het liedje is niet GTA-stijl (te vrolijk), geen credits wie er aan gewerkt hebben, t2 logo zeggen ze nooit (dat logo heb ik eigenlijk nog nooit eerder gezien) en R* werkt er ook aan, niet alleen R* north...

Geplaatst:
zwaar nep, het liedje is niet GTA-stijl (te vrolijk), geen credits wie er aan gewerkt hebben, t2 logo zeggen ze nooit (dat logo heb ik eigenlijk nog nooit eerder gezien) en R* werkt er ook aan, niet alleen R* north...

inderdaad.. en het rockstar north lettertype was wel van hele neppe kwaliteit:P wel mooi gemaakt tevens:) :tu:

Geplaatst:

Onlangs zijn er twee opmerkelijke foto's (zie onderaan het artikel) naar buiten gebracht van een GTA IV exemplaar voor de Xbox 360. Iemand zou namelijk al in het bezit zijn van een gelekt exemplaar van deze game. Op de foto zie je het doosje van de game plus een blik op de binnenkant waarbij je zicht hebt op de disc.

Over de echtheid van de foto's kunnen we niks zeggen, daar zul je zelf over moeten oordelen. Op zich is het niet zo'n grote ramp dat iemand een exemplaar van GTA IV heeft weten te bemachtigen, maar de kans bestaat natuurlijk dat deze persoon zijn exemplaar gaat gebruiken om via internet te verspreiden. Het is dus niet te hopen dat de game straks overal te downloaden valt, terwijl de release nog niet eens is geweest...

Grand Theft Auto IV is het nieuwste deel in de succesvolle serie van Rockstar. De game zal op 29 april in de winkels liggen voor de Xbox 360 en PlayStation 3.

20080317224725_small.jpg

20080317224827_small.jpg

BRON: XGN

Ik geloof niet dat het echt is

Het is maar een gerucht maar het zou wel kut zijn.....ik wil GTA eigenlijk alleen orgineel spelen...en geen gedownloade versie maar ik zou het wel kut vinde als ik weet dat andere em al illigaal kunnen spelen

Geplaatst:
Ik geloof niet dat het echt is

Het is maar een gerucht maar het zou wel kut zijn.....ik wil GTA eigenlijk alleen orgineel spelen...en geen gedownloade versie maar ik zou het wel kut vinde als ik weet dat andere em al illigaal kunnen spelen

indd me2 GTA-Larsman.

Ik heb GTA in januari bestelt, Als iemand anders hem nu alvast kan spelen (illegaal) dat vind ik ook k.t !

Geplaatst:

Misschien ben ik gek geworden maar volgens mij staat het logo in de xmb in het veerkeerde rijtje (netwerk ipv spellen)

Geplaatst:

Volgens mij is het net zo fake als de borsten van P. anderson. De xmb laadt te rap in, daarmee bedoel ik dat er te snel een screen van de game in de achtergrond staat. Het rare is wel dat het CD'logotje niet meeveranderd, terwijl dit altijd verandert naar een klein filmpje of een icoon van de game (iets als IV ofzo)... Normaal laadt dit alles tesaam in, begint er een muziekje en dit gebeurt ook allemaal niet zo meteen, meestal pas na 2-3 seconden... En ik dacht mij ook te herrineren dat ik dit filmpje al eens eerder gezien heb, in een andere game, kan er alleen even niet opkomen... :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...