Kai-ShockWave Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) ik d8 eerst dat het de intro was van de nieuwe motorstorm, want die begint ook zo: BRON: XGN Het ziet er wel goed uit, alleen dat R* logo loopt over de tekst heen op die cd, en je kan gwn je eigen cd branden als je wil met eigen print. mijn printer kan dat zelfs laat hem eerst maar is wat ingame beelden op internet zetten, dan geloof ik het pas... EDIT: dat boekje ziet er ook wel dun uit Bewerkt: 18 maart 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Biocount Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Jammer dat er altijd mensen zijn die het geloven lol.. Reageren
js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 ik vid het een saaie intro en het vrijheidsbeeld staat te ver van liberty city conclusie:nep van die box art het boekje is niet goed het merk van x box staat er op en naar mij weten is dat niet zo Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 ik vid het een saaie intro en het vrijheidsbeeld staat te ver van liberty city conclusie:nep van die box art het boekje is niet goed het merk van x box staat er op en naar mij weten is dat niet zo Ik heb ff gecheckt bij een willekeurig spel (NFS:MW), en daar heb je ook een boekje, met de voorkant van de boxart op het boekje en erboven Xbox LIVE, net als bij die neppe van GTA 4, dus dat bewijst niks Maar als er echt mensen een GTA 4 zouden hebben (als we de foto's en filmpjes mogen geloven is er al een ps3 en 360 versie in handen van mensen), dan hadden we al gameplay beelden op internet gevonden, of zelfs het spel zelf. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Dat is duidelijk nep. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Er staat DEEP THROAT xD Dus het is fake, wrm zou rockstar die woorden erin zetten xD Reageren
DJRobin Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Toen ik de screen zag wist ik al dat het nep was, de kwaliteit was echter ook slecht . @ Kai, Dat zou typisch Rockstar humor zijn . Bewerkt: 18 maart 2008 door DJRobin Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Helaas, ik vind hem zelf erg mooi gemaakt, maar hij is wel nep. Op zich zou het qua kwaliteit best kunnen, maar het komt simpelweg niet overeen met de R* intro stijl. Enkele dingen die afwijken:-Geen R* Logo (Zie je R* dat al doen? ) -Take2 Logo -Geen ingame beelden, in korte scenes -Geen credits bij de scenes (denk je dat R* een kans om dat te doen zou laten voorbijgaan? ) Lijkt me duidelijk, mooi, maar absoluut geen GTA stijl. MVG, NeoSyp Er is echt nooit een logo bij het introfilmpje hoor. Altijd eerst effe wachten, dan sony playstation 3 met dat geluidje dan 1 logo van een bedrijf en dan meestal nog een logo van een ander bedrijf (altijd met geluidje) en dan het introfilpmje, zonder logo of iets. En credits komen altijd pas op het einde van het spel (als je het uit hebt). Reageren
Big Boss Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik vind het wel vreemd dat er een 18+ rating van PEGI op de doos staat, terwijl er op hun site nog niks over te vinden is. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik vind het wel vreemd dat er een 18+ rating van PEGI op de doos staat, terwijl er op hun site nog niks over te vinden is. Hij heeft gwn de box-art, die is vrijgegeven, geprint en die in een 360-hoesje gestopt. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik vind het wel vreemd dat er een 18+ rating van PEGI op de doos staat, terwijl er op hun site nog niks over te vinden is. Al een aantal gta 4 versies zijn gerate als 18 + @hierboven dat filmpje is van Saints Row En dat DeepThroat is nogmaals als verwijzing naar iemand waarvan gedacht word dat hij van R* is en onder die schuilnaam posts maakt op forums waarin hij voorzichtig info naar buiten brengt die nog niet officieel is vrijgegeven. Dat is er waarschijnlijk gewoon bij ge-edit en hoort niet echt bij die intro zelf, als het echt is. Reageren
Sluisje Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 lol: Dit komt rechtstreeks uit Saints Row Reageren
mad_ce Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Intro lijkt duidelijk veel op intro van Motorstorm 2. Met wat houden die mensen zich bezig, gewoon hebzucht naar irriterende belangstelling Reageren
mastala Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 haha idd das gewoon een saints row filmpje.. heeft nix met gta te maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.