Jump to content

Intro

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik d8 eerst dat het de intro was van de nieuwe motorstorm, want die begint ook zo:

20080317224725_small.jpg

20080317224827_small.jpg

BRON: XGN

Het ziet er wel goed uit, alleen dat R* logo loopt over de tekst heen op die cd, en je kan gwn je eigen cd branden als je wil met eigen print. mijn printer kan dat zelfs :ch:

laat hem eerst maar is wat ingame beelden op internet zetten, dan geloof ik het pas...

EDIT: dat boekje ziet er ook wel dun uit :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

6

• -jassin-

3

• mastala

2

• Von-Helsing

2

Geplaatst:

ik vid het een saaie intro

en het vrijheidsbeeld staat te ver van liberty city

conclusie:nep

van die box art

het boekje is niet goed

het merk van x box staat er op en naar mij weten is dat niet zo

Geplaatst:
ik vid het een saaie intro

en het vrijheidsbeeld staat te ver van liberty city

conclusie:nep

van die box art

het boekje is niet goed

het merk van x box staat er op en naar mij weten is dat niet zo

Ik heb ff gecheckt bij een willekeurig spel (NFS:MW), en daar heb je ook een boekje, met de voorkant van de boxart op het boekje en erboven Xbox LIVE, net als bij die neppe van GTA 4, dus dat bewijst niks :puh:

Maar als er echt mensen een GTA 4 zouden hebben (als we de foto's en filmpjes mogen geloven is er al een ps3 en 360 versie in handen van mensen), dan hadden we al gameplay beelden op internet gevonden, of zelfs het spel zelf.

Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik de screen zag wist ik al dat het nep was, de kwaliteit was echter ook slecht :bonk: .

@ Kai, Dat zou typisch Rockstar humor zijn ^_^.

Bewerkt: door DJRobin
Geplaatst:
Helaas, ik vind hem zelf erg mooi gemaakt, maar hij is wel nep. Op zich zou het qua kwaliteit best kunnen, maar het komt simpelweg niet overeen met de R* intro stijl. Enkele dingen die afwijken:

-Geen R* Logo (Zie je R* dat al doen? :puh: )

-Take2 Logo

-Geen ingame beelden, in korte scenes

-Geen credits bij de scenes (denk je dat R* een kans om dat te doen zou laten voorbijgaan? ^_^ )

Lijkt me duidelijk, mooi, maar absoluut geen GTA stijl.

MVG,

NeoSyp

Er is echt nooit een logo bij het introfilmpje hoor. Altijd eerst effe wachten, dan sony playstation 3 met dat geluidje dan 1 logo van een bedrijf en dan meestal nog een logo van een ander bedrijf (altijd met geluidje) en dan het introfilpmje, zonder logo of iets. En credits komen altijd pas op het einde van het spel (als je het uit hebt).

Geplaatst:
Ik vind het wel vreemd dat er een 18+ rating van PEGI op de doos staat, terwijl er op hun site nog niks over te vinden is.

Hij heeft gwn de box-art, die is vrijgegeven, geprint en die in een 360-hoesje gestopt.

Geplaatst:
Ik vind het wel vreemd dat er een 18+ rating van PEGI op de doos staat, terwijl er op hun site nog niks over te vinden is.

Al een aantal gta 4 versies zijn gerate als 18 +

@hierboven dat filmpje is van Saints Row :puh:

En dat DeepThroat is nogmaals als verwijzing naar iemand waarvan gedacht word dat hij van R* is en onder die schuilnaam posts maakt op forums waarin hij voorzichtig info naar buiten brengt die nog niet officieel is vrijgegeven. Dat is er waarschijnlijk gewoon bij ge-edit en hoort niet echt bij die intro zelf, als het echt is.

Geplaatst:

Intro lijkt duidelijk veel op intro van Motorstorm 2.

Met wat houden die mensen zich bezig, gewoon hebzucht naar irriterende belangstelling :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...