Jump to content

Intro


basvw13

Recommended Posts

Er is wer een nieuwe intro opgedoken.

Volgens mijn mening is hij zwaar nep, want als hij cht was, had hij heus wel wat van de gameplay laten zien. Overigens klopt de achterkant van het doosje ook niet! hij is wel erg mooi gemaakt :tu: , complimenten aan de maker :puh:

Achterkant van de hoes die gebruikt gaat worden:

fullbobbig.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    6

  • -jassin-

    3

  • mastala

    2

  • Von-Helsing

    2

nee want ze laten geen in game beelden zien en zolang je dat niet ziet zeg ik nep mar als dat de echte hoes is kan je niet ofline multiplayer spelen want als je goed kijk staat der 1 bij hoeveel mensen

Bewerkt: door nljesse
Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij beweerd dat zijn vriend uit engeland de game al heeft, bwijs? hij heeft z'n cam aangedaan en hem zelfs in-game beelden laten zien..

hoe hij eraan komt? sommige winkels hebben hem al en die jongen heeft dus een verkoper omgekocht

geloof er zelf barweinig van :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij beweerd dat zijn vriend uit engeland de game al heeft, bwijs? hij heeft z'n cam aangedaan en hem zelfs in-game beelden laten zien..

hoe hij eraan komt? sommige winkels hebben hem al en die jongen heeft dus een verkoper omgekocht

geloof er zelf barweinig van :duh:

Vraag dan eens aan jouw vriend of hij ons de Ingame beelden doorstuurt. Kijken hoe hij dan reageert. Dan zal wel weer zo'n afgedankt smoesje komen.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij beweerd dat zijn vriend uit engeland de game al heeft, bwijs? hij heeft z'n cam aangedaan en hem zelfs in-game beelden laten zien..

hoe hij eraan komt? sommige winkels hebben hem al en die jongen heeft dus een verkoper omgekocht

geloof er zelf barweinig van :duh:

Vraag dan eens aan jouw vriend of hij ons de Ingame beelden doorstuurt. Kijken hoe hij dan reageert. Dan zal wel weer zo'n afgedankt smoesje komen.

Ciao :cya:

hij zag het via webcam, en wil er niks over zeggen omdat het dan info lekken is en dat wil hij niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij beweerd dat zijn vriend uit engeland de game al heeft, bwijs? hij heeft z'n cam aangedaan en hem zelfs in-game beelden laten zien..

hoe hij eraan komt? sommige winkels hebben hem al en die jongen heeft dus een verkoper omgekocht

geloof er zelf barweinig van :duh:

Vraag dan eens aan jouw vriend of hij ons de Ingame beelden doorstuurt. Kijken hoe hij dan reageert. Dan zal wel weer zo'n afgedankt smoesje komen.

Ciao :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk gemaakt moet ik zeggen, iemand op MSN kwam vanmiddag ook naar mij toe met dit filmpje. Het gewoon fake, niet in geloven en gewoon wachten tot 29 april. Als iemand op 25 april een filmpje online zet wil ik dat nog wel geloven maar nu. Nee!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...