GTASanBanana's Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik probeer heel LS onder controle te krijgen. Heeft iemand misschien wat tips (zowel voor in de war en volgorde) Groetjes Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Er is een uitgebreide Gangterritorium uitleg op WikiGTA met tips enz, en wel >>>hier<<<. Veel succes ermee. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Ik heb nog wel wat tips voor je. Neem 'homies' (Leden van je eigen gang) mee.Deze zullen automatisch het vuur openen op vijandige gangmembers, wat in sommige gevallen goed van pas kan komen. Zorg voor genoeg wapens en munitie.Zonder wapens en munitie komen te zitten in het heetst van de strijd kan je vaak het digitale leven kosten.Een zwaar wapen zoals de Minigun kan ook erg handig zijn. Zoek beschutting achter muurtjes, pilaren en gebouwen.Dit voorkomt dat je een open doelwit bent, wat vaak het verschil maakt tussen leven en dood. Veel succes! EDIT: Ja, die is er natuurlijk ook nog, helemaal vergeten. Bewerkt: 17 maart 2008 door Silverbyte Reageren
Jay; Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Voordat iedereen een reactie plaatst heb ik een topic voor je gevonden waarin er veel tips worden gegeven. Hij is drie pagina's vol dus ik denk dat je naast de link naar Wikigta hier ook voldoende informatie aan hebt. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Gang teritories overnemen is een niet al te lastig karwei. Te beginnen moet je over een volle health en armor beschikken. Ga nu naar de plek die je wilt overnemen. Als de teritorie licht gekleur is dat moet het een simpele zijn en zullen ze de 1ste en 2de wave alleen met baseball bat en 9MM op je af komen. Is het niet zo donker komen ze met Uzi's en AK's (laatse wave) op je af. Zodra het helemaal donker getint is moet je oppasen. Ze zullen al vroeg met SMG's en Ak's op je af komen. Er zijn verschillende manieren hoe je een ganggebied overneemt. De handigste manier - vind ik - is die ik je zo ga uitleggen ga. Eerst moet je zwaar geschut beschikken. Hiermee bedoel ik AK-47 of M4, SMG e.d. Als je nu bezig bent met het overnemen bij 'Return to Los santos' kun je een minigun halen bij Toreno's Rach. Zoals ik eerder al zei: Een volle health en armor. Het derde waar je over moet beschikken zijn homies. Het liefst die met Tec-nines. Als je echt goed geholpen wilt worden, zorg dan dat je alle tags hebt gesprayed. Je homies beschikken dan over een SMG en Desert Eagle. je zult nu naar de gang gebied moeten gaan. Zelf doe ik het op deze manier. Ik ga in een auto erheen, voordat ik 3 ballas/vagos neerschiet, plaats ik 3 á 4 auto's om he heen. Door op het gaslekje te schieten blaas ik deze auto's op. Vervolgens ga ik hurken en knal ik 3 ballas/vagos af met een sniper. Vanaf dat moment spreekt het allemaal voor zich. Ik heb over de minugn dus niemand komt erlangs. Wat je ook kan doen is een Rocket Launcher gebruiken. De Ballas/Vagos komen in groep, dus één raket kan al genoeg zijn voor 5 members. Veel succes nog met het overnemen. GTA-fan2 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het beste kan je gewoon armor pakken en volle health. Dan pak je de Minigun met veel ammo en maai je iedereen neer. Je kan iedereen al van ver af neerhalen dus je zal niet eens vaak geraakt worden. Armor + Minigun = Unstoppable , zolang je ze van ver af neerhaalt kan je niks overkomen. Reageren
GTASanBanana's Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Bedankt ik heb hier veel aan. Groetjes Reageren
sniper rifle Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 molotov + sniper rifle is ook al dodelik wat me opvalt is dat de Ballas in Willowfield en zuidelijker van Grove st. slapper zijn dan de noordelijke Ballas in glen park, vooral Jefferson en East los santos Reageren
pipo de clown Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 ik heb een vraagje,,, bij mij is de kaart niejj gekleurt hoe komt dat????? Reageren
Hackman Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Je moet eerst een paar missie's halen voordat de gangterrotories komen... Het kan ook dat je bij de kaart in-game de instellingen hebt veranderd... Als je de ps2 hebt doe je bij de kaart R1... dan kun je de gangterrotories aan en uit zetten...R1 is de knop voor aimen... als je op de pc speelt doe je dus de knop van aimen bij de kaart... Bewerkt: 8 april 2008 door hackman Reageren
cj101 Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 of je hebt de missie doberman niet gedaan of je hebt gang turf of zoiets uit staan Reageren
King of San Andreas Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 Als je de begin missies bedoelt moet je er eerst de missie Doberman voor halen. bij return to LS moet je de missie home coming gehaald hebben Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Geplaatst: 8 april 2008 (bewerkt) Als je de begin missies bedoelt moet je er eerst de missie Doberman voor halen.bij return to LS moet je de missie home coming gehaald hebben Ik heb nog even een toevoeging. Misschien dat je de missie 'Green Sabre' al hebt gehaald. Na het behalen van deze missie zal San Fierro geopend zijn en zijn alle teritoriums verdwenen van de kaart. Alles zal in bezit van LSV en Ballas zijn. Bewerkt: 8 april 2008 door GTA-fan2 Reageren
pipo de clown Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 ik snap het niejj met die gangs enso Reageren
pipo de clown Geplaatst: 9 april 2008 Rapport Geplaatst: 9 april 2008 Je moet eerst een paar missie's halen voordat de gangterrotories komen... Het kan ook dat je bij de kaart in-game de instellingen hebt veranderd... Als je de ps2 hebt doe je bij de kaart R1... dan kun je de gangterrotories aan en uit zetten...R1 is de knop voor aimen... als je op de pc speelt doe je dus de knop van aimen bij de kaart... ik heb hem voor op de pc,,,,, maar wat moet ik dan precies doen????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.