snowguard3 Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 http://www.youtube.com/watch?v=5-reBn0gUkg Als dit al gepost is mag er een slotje op Reageren
Biocount Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 http://www.youtube.com/watch?v=5-reBn0gUkgAls dit al gepost is mag er een slotje op Was geen topic nog over maar wel een reactie in een topic hier ergens.. maar was opzich wel grappig het begin.. maar als je verder kijkt word het dommer Reageren
jellha Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 sorry dak het zeg maar , dom filmpje , die heeft volgens mij niets anders te doen . Reageren
mastala Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 sorry dak het zeg maar , dom filmpje , die heeft volgens mij niets anders te doen . kansloos als je zo'n filmpje gaat maken inderdaad, ze zagen ook wel kansloos uit... met hun ijzer door hun hasses Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het begin van het filmpje is wel leuk, maar in het midden word het te overdreven. In die woonkamer met die AK-47 en met Niko die zogenaamt oneindig health heeft, maar dat stukje dat ze de trailer na doen is wel geinig. Ik zou dit filmpje trouwens in >>>dit<<< posten, aangezien het filmpje eigelijk nergens op slaat. Maar ook wel een beetje grappig is. Reageren
mastala Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het begin van het filmpje is wel leuk, maar in het midden word het te overdreven. In die woonkamer met die AK-47 en met Niko die zogenaamt oneindig health heeft, maar dat stukje dat ze de trailer na doen is wel geinig. Ik zou dit filmpje trouwens in >>>dit<<< posten, aangezien het filmpje eigelijk nergens op slaat. Maar ook wel een beetje grappig is. en waarom heet jij geen bartsimpson meer? Reageren
Gijsso Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) De eerste 3 minuten vind ik leuk. Daarna is het stom. en waarom heet jij geen bartsimpson meer? DaH heeft gewoon een avatar gebruikt die b4rtsimpson ook heeft. Bewerkt: 18 maart 2008 door GTAGijsso Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Inderdaad, veel mensen verwarren mij met b4rtsimpson. Maar daar gaat het topic niet over, wel zal ik mijn avatar even veranderen voor de mensen die mij verwarren met b4rtsimpson. Reageren
js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 ik zou het leuk vinden een film Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Die mensen doen nogal debiel Reageren
studio dewolf Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ahja, ik ken die filmpje. Het is echt cool Reageren
Gta-killer Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Maandje geleden al een keer gezien en vind het leuk filmpje Vooral dat je aantal opvallende punten uit gta overdreven laten zien is wel grappig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.