Jump to content

HUD in beeld


ReVeRt

Recommended Posts

Mensen, er is geen HUD meer in GTA IV. Levensbalken zijn er niet meer, je zult net als in uncharted drake's fortune en gears of war, het beeld wit zien wazen als je bijna dood bent. Wapens worden niet meer weergegeven op de HUD, wanted leven word, zoals al eerder gezegt, met cirkels aangegeven op de mini map. Des te hoger het wanted leven, des te groter de cirkel is waar je uit moet zien te ontsnappen.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, er is geen HUD meer in GTA IV. Levensbalken zijn er niet meer, je zult net als in uncharted drake's fortune en gears of war, het beeld wit zien wazen als je bijna dood bent. Wapens worden niet meer weergegeven op de HUD, wanted leven word, zoals al eerder gezegt, met cirkels aangegeven op de mini map. Des te hoger het wanted leven, des te groter de cirkel is waar je uit moet zien te ontsnappen.

Greetz,

Black Force

Het is al lang bevestigd dat je nog 1 tot 6 sterren kan krijgen die aangeven hoe erg je wordt gezocht. Die ring op de map is om te laten zien waar je gezocht wordt en hoe je kan ontsnappen, die sterren zijn nog niet afgeschaft. Er is ook nog voor de rest een hud, zo worden daar de straatnamen op weergegeven, je map en rond die map een ring voor je health en armor. Wapens lijkt mij ook dat die op de HUD worden weergegeven, anders weet je niet welk wapen je hebt. Alleen is het wel zo dat (een deel) van de HUD verdwijnt als je het niet nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, er is geen HUD meer in GTA IV. Levensbalken zijn er niet meer, je zult net als in uncharted drake's fortune en gears of war, het beeld wit zien wazen als je bijna dood bent. Wapens worden niet meer weergegeven op de HUD, wanted leven word, zoals al eerder gezegt, met cirkels aangegeven op de mini map. Des te hoger het wanted leven, des te groter de cirkel is waar je uit moet zien te ontsnappen.

Greetz,

Black Force

Het is al lang bevestigd dat je nog 1 tot 6 sterren kan krijgen die aangeven hoe erg je wordt gezocht. Die ring op de map is om te laten zien waar je gezocht wordt en hoe je kan ontsnappen, die sterren zijn nog niet afgeschaft. Er is ook nog voor de rest een hud, zo worden daar de straatnamen op weergegeven, je map en rond die map een ring voor je health en armor. Wapens lijkt mij ook dat die op de HUD worden weergegeven, anders weet je niet welk wapen je hebt. Alleen is het wel zo dat (een deel) van de HUD verdwijnt als je het niet nodig hebt.

Als jij het zegt, geloof ik het, maar ik dacht echt dat rockstar geen HUD meer wide maken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk blijft de HUD...

hoe kom je aan al die info dan?

want ik heb er nog nooit van gehoord...

gta4.net is meestal als eerste met betrouwbare info

en daar kan je dit soort dingen ook gewoon lezen allemaal :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk blijft de HUD...

hoe kom je aan al die info dan?

want ik heb er nog nooit van gehoord...

gta4.net is meestal als eerste met betrouwbare info

en daar kan je dit soort dingen ook gewoon lezen allemaal :tu:

Ja, maar dat van dat er geen hud is vind je niet op gta4.net, dus daarom vraagt hij vanwaar het komt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...