Jump to content

Companies of GTAIV (Lezen, vooral de CREW)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben weer even aanwezig. Sorry voor eventuele verwarring.

De reden dat ik de post deeplink en niet direct neerzet is omdat de lijst nogal vaak aangepast wordt.

Zoals vandaag, met de nieuwe update vanuit R* HQ, zijn er weer enkele dingen bijgekomen. En hier en daar wordt nog wel eens wat ontdekt.

Voor iedereen die het niet snapt / niet begrijpt zal ik het even nader toelichten.. (Vergeef me de hectiek, het loopt immers ook niet altijd op rolletjes)

R* heeft gezegd voorzichtig te zullen omgaan met haar screenshots. Dit betekende dat alles wat in een screenshot zou staan potentiële informatie zou kunnen bevatten. Ons team krijgt nieuws van R* zodra er nieuwe screenshots zijn, en wij ontleden deze dan volledig. Zo hebben we al enkele unieke dingen ontdekt, waaronder Prolaps, Badger Communications, Twee tot drie telefoons en een camerashop.

Dat is de ware reden dat deze lijst wordt bijgehouden.

En ja, dit kost wel enig tijd en manwerk inderdaad.

;)

Geplaatst:

ChiTheDesigner is geboren (en getogen?) in Amsterdam en woont nu in New York City. Altans dat vermoed ik als je ook even de link klikt,zijn plaats ziet, EN ervan uitgaant dat hij in een andere tijdzone zit.

En als je in de VS woont en veel engels spreekt.. tsjah dan gaat ABN normaal gesproken niet meer zo goed.

Lijkt me logisch. :tu:

Ontopic:

Het is natuurlijk heel dope/leuk om de vergelijkingen te zien.

En het pas inderdaad wel in het plaatje van WikiGTA.

Leuk gedaan compadre :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...