Berrus Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ja, ik weet het. Het zoveelste topic over de Ammunations. Maar kon mijn antwoord niet direct uit voorgaande topics herleiden, vandaar. Ik ben bezig de laatste hand te leggen op de 100% checklist. Zit nu op 98,40%. Ik moet o.a. de shootingrange-challenges nog doen. Althans, een paar nog. Heb er nu 2 gedaan. Maar hoeveel moet je er in totaal doen? Want niet elke shootingrange heeft een schietbaan. Of heeft misschien iemand een overzichtje van alleen de ammunations die een schietbaan hebben? Want die staat (bij mijn weten) niet op WikiGTA. Alvast bedankt voor de hulp want ben bang dat anders de 100% in de soep loopt... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Er is geen kaartje, maar ik heb wel even een lijstje gemaakt met welke Ammu-nation's een schietbaan hebben: De Ammu-Nation in Blueberry De Ammu-Nation in El Quebrados De Ammu-Nation bij Come-A-Lot De Ammu-Nation bij The Old Strip De Ammu-Nation in Palomino Creek Hopelijk heb je hier wat aan. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Op basis van het lijstje van Silverbyte heb ik meteen de Ammunation-pagina even aangepast. De vestigingen met een schietbaan hebben nu een rood balletje (de rest oranje)..... ==> Klik <== Reageren
js007 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 een vraagje over ammonation kun je er een minigun kopen ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 een vraagje over ammonation kun je er een minigun kopen ? Nee, Miniguns zijn helaas niet te koop in de Ammu-Nation. Wel kun je de Minigun op een aantal plekken in het spel vinden, zoals je op Dit kaartje kunt zien. Reageren
Berrus Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Op basis van het lijstje van Silverbyte heb ik meteen de Ammunation-pagina even aangepast. De vestigingen met een schietbaan hebben nu een rood balletje (de rest oranje).....==> Klik <== Ehm.....Die in SF heeft toch ook een schietbaan? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ehm.....Die in SF heeft toch ook een schietbaan? De Ammu-Nations maken gebruik van 4 verschillende interieurs, die we voor het gemak genummerd hebbn van 1 t/m 4. Slechts de varianten 3 en 4 hebben de beschikking over een schietbaan, de nummers 1 en 2 helaas niet.... @Berrus: geen punt hoor, als je het niet vertrouwd is eigen waarneming altijd het beste Mochten er foutjes staan in 1 van de 11 vestigingen horen we het graag hoor..... Reageren
Berrus Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Jammer dat ik nu niet thuis ben, maar ik zou toch echt zweren dat die in SF een schietbaan heeft. Ik wil niet eigenzinnig doen hoor, maar dat ga ik toch ff controleren vanavond. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 De Ammunation in San Fierro heeft wél een schietbaan. Ik heb een screen als bewijs gemaakt.. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Ik wou ook net een screen posten Beter opletten jongens Edit: En de Ammunation is LS heeft ook en schietbaan hoor Bewerkt: 18 maart 2008 door ~Lance Vance Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ik wou ook net een screen posten Beter opletten jongensEdit: En de Ammunation is LS heeft ook en schietbaan hoor Ik heb mijn lijstje gemaakt aan de hand van de informatie op WikiGTA, dus ik kan er niets aan doen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Berrus, ik hoop niet dat je bezig bent de shootingrange challenge in iedere ammunation die er is te doen, want je hoeft hem maar 1 keer in één Ammunation te doen. (Wel alle wapens dus). Reageren
Berrus Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Berrus, ik hoop niet dat je bezig bent de shootingrange challenge in iedere ammunation die er is te doen, want je hoeft hem maar 1 keer in één Ammunation te doen. (Wel alle wapens dus). :$ Meen je dat? Ik dacht dat je in ieder geval in de 3 steden een moest doen. Heb alles totaal nu 2 challenges gedaan. 1 in LS en 1 in SF. Maar daar hoef ik dus niet verder mee? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Berrus, ik hoop niet dat je bezig bent de shootingrange challenge in iedere ammunation die er is te doen, want je hoeft hem maar 1 keer in één Ammunation te doen. (Wel alle wapens dus). :$ Meen je dat? Ik dacht dat je in ieder geval in de 3 steden een moest doen. Heb alles totaal nu 2 challenges gedaan. 1 in LS en 1 in SF. Maar daar hoef ik dus niet verder mee? Nee, daar hoef je er inderdaad maar eentje van te doen. Ik dacht dat ik dat in mijn eerste post al had verteld, maar dat is dus kennelijk niet zo. Je moet de Shooting-Range opdracht wel helemaal voltooien, anders telt het natuurlijk niet mee. Reageren
Berrus Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Nou, bedankt dan haha Dan hoef ik alleen nog maar de Dirttrack, Bloodbowl en Firefighter te doen en dan 100%!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.